Marga

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Connectie probleem tussen Samsung Galaxy S en PC

mijn samsung galaxy S krijgt geen verbinding meer met de pc. wie kan me helpen?

MOD EDIT: Zo staat het wat beter.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HJ1964

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag weer een keer geprobeerd. En weer deed hij niets. Ik heb toen massaopslag aan gezet via
Open in de standby-stand de lijst met applicaties en
selecteer
Instellingen Draadloos en netwerk USBhulpprogramma’s

Opslag verbinden met PC.
 
En toen wilde de laptop voor de zoveelste keer de stuurprogrammas installeren. Dat lukte niet en wonder boven wonder:
daarna werkte KIES.
 
Op diverse fora las ik idd dat het soms in de SD kaart zit voor opslag dus ik hoop dat het nu blijft werken.
 
Groeten Henk Jan

Bekijk in context

9 Reacties 9
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Zo even wat dingen aangepast en verplaatst! Ik zou je nog alleen willen adviseren iets meer informatie te geven voor de andere gebruikers.


  • Heb je Samsung Kies?
  • Wat is de fout melding?
  • Heb je al geprobeert via een andere laptop/pc connectie te maken?
  • Hoe lang heb je dit al?
Dit helpt onze mede gebruikers en moderaters enorm! Zo kunnen we je ook beter helpen met je probleem.
FM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. En heb het al op 4 verschillende computers geprobeerd, maar tevergeefs.
Hoe kan ik nu bijv. mijn foto's van mijn telefoon krijgen. Het zijn er teveel om steeds te mailen.?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste FM,
 
welkom op het forum.
 
Direct onder jou eigen post staat een lijstje met vragen die minimaal nodig zijn om enigzins inzcht te krijgen in wat de oorzaak zou kunnen zijn.
 
Help ons om jou te helpen 😉
lindy12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, ook met verschillende pc's, hij herkent het toestel niet, zegt als hij hem al pakt dat het een onbekend medium is. Dit is pas de eerste keer dat ik foto's wil overzetten, dus ik weet niet hoelang hij dit al heeft. Wat Samsung kies is, weet ik niet.
Graag hulp, zodat ik de foto's kan overplaatsen naar mijn pc.
mvgr
lindy12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Laat maar! Ik ben ondertussen verder gaan zoeken, heb kies gedownload en wonderbaarlijk genoeg doet hij het nu opeens wel via kies. Met kies herkent hij direct mijn toestel en al mijn foto's staan op de pc! (Je moet het maar weten) 🙂
HJ1964

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds een maandje de Galaxy SII. Eerst deed KIES het wel en later kon er geen verbinding meer gemaakt worden tussen de PC en de telefoon. Ik heb al van alles geprobeerd (KIES eraf en opnieuw installeren, verbindingsproblemen oplossen in KIES  en zo) maar KIES zoekt naar een toestel en geeft dan aan dat de USB -kabel eruit gehaald moet worden en opnieuw aangesloten.
 
Groeten Henk Jan
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi HJ1964,

kun je het toestel dan ook op massa opslag modus zetten? of geeft het toestel niks aan als je de usb kabel insteekt?
HJ1964

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het toestel zelf geeft niets aan als ik de USB kabel aansluit.
Op de laptop zie ik wel het keuze-scherm voor dde gewenste handeling dus kennelijk is er wel een soort van communicatie.
Ik kan dus ook wel via de Verkenner bij de bestanden op de telefoon komen.
 
Maar ik wil juist de extra functie van KIES gebruiken.
 
Gr Henk Jan
HJ1964

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag weer een keer geprobeerd. En weer deed hij niets. Ik heb toen massaopslag aan gezet via
Open in de standby-stand de lijst met applicaties en
selecteer
Instellingen Draadloos en netwerk USBhulpprogramma’s

Opslag verbinden met PC.
 
En toen wilde de laptop voor de zoveelste keer de stuurprogrammas installeren. Dat lukte niet en wonder boven wonder:
daarna werkte KIES.
 
Op diverse fora las ik idd dat het soms in de SD kaart zit voor opslag dus ik hoop dat het nu blijft werken.
 
Groeten Henk Jan
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic