Edwin12345

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Conference call wordt na 60 minuten verbroken

Als ik een conference call opzet met mijn Android telefoon door verschillende mensen te bellen en deze dan samen te voegen, dan wordt steeds na precies 1 uur de conference call verbroken. Meestal is dat ruim voldoende maar toch vind ik dit erg lastig.
Is dit ergens een instelling die ik kan veranderen of weet iemand anders een oplossing waarbij ik gebruik kan maken van de conference call optie binnen Android? (Nee, ik wil geen andere dienst gebruiken of een App :-).

Update: Ik heb een Samsung A5.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik ben nog even gaan navragen en krijg hier te horen dat het bij collega's ook gebeurt/bekend is. Het is echter niet iets wat ergens in onze kennisbanken als vastgesteld feit staat (er is niets te vinden over een tijdslimiet). Ik ben dus bang dat het helaas is zoals het is en dat opnieuw inbellen na een uur noodzakelijk is. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Edwin12345 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jammer dat je geen andere app’s of programma’s wil gebruiken. Ik weet niet of het  aan je toestel ligt of aan de dienst die het toestel je geeft. Misschien dat daar instellingen voor zijn of je zou het eens aan de fabrikant kunnen vragen, waarvan het toestel is.

Weet niet om welk toestel het gaat dus daarin kan ik al niet even rond zoeken op internet. Van Android weet ik niet zoveel dus daarmee kan ik je ook niet echt helpen. Misschien dat dan iemand hier een antwoord op heeft. 

Ik lees nu net wel iets bij Apple:
Het aantal mogelijke deelnemers van een conferentiegesprek en de mogelijkheid om individuele bellers toe te voegen, samen te voegen of hun verbinding te verbreken, hangt af van uw aanbieder. Neem contact op met uw aanbieder voor meer informatie over uw opties voor conferentiegesprekken.

Misschien dat er toch iemand van Vodafone de fijne kneepjes kan uitleggen en melden dat er toch een limiet aan zit als je via Vodafone een conferentiegesprek voert. Best een hele goede vraag, nu ik zo dit te bedenken wat het zou kunnen zijn. Wacht ook op een medewerker van Vodafone en die kan misschien meer uitleg geven en/of uitzoeken of er regels zijn bij Vodafone. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Edwin12345 . Welkom hier!

Ik snap dat het irritant is dat zo'n call altijd precies na een uur uitvalt. Frappant wel, ja. 
Anders dan “je kunt tot 5 mensen in de call”, kan ik hier ook niet aan informatie over vinden.! 

Waar ik benieuwd naar ben; heb je al eens iemand anders de call laten opzetten? En zo ja; wat is de ervaring dan? 

Edwin12345
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Edwin12345 . Welkom hier!

Ik snap dat het irritant is dat zo'n call altijd precies na een uur uitvalt. Frappant wel, ja. 
Anders dan “je kunt tot 5 mensen in de call”, kan ik hier ook niet aan informatie over vinden.! 

Waar ik benieuwd naar ben; heb je al eens iemand anders de call laten opzetten? En zo ja; wat is de ervaring dan? 

Dit ga ik volgende week eens uitproberen. Dank voor de tip.

Edwin12345
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Edwin12345 wrote:
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Edwin12345 . Welkom hier!

Ik snap dat het irritant is dat zo'n call altijd precies na een uur uitvalt. Frappant wel, ja. 
Anders dan “je kunt tot 5 mensen in de call”, kan ik hier ook niet aan informatie over vinden.! 

Waar ik benieuwd naar ben; heb je al eens iemand anders de call laten opzetten? En zo ja; wat is de ervaring dan? 

Dit ga ik volgende week eens uitproberen. Dank voor de tip.

Mijn collega heeft een iPhone en ook een abonnement bij Vodafone, en daar wordt ook na precies een uur de verbinding verbroken met iedereen in de call. Deze instelling lijkt dus toestel onafhankelijk te zijn. Zou dit dan toch  te maken hebben met het abonnement bij Vodafone? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik ben nog even gaan navragen en krijg hier te horen dat het bij collega's ook gebeurt/bekend is. Het is echter niet iets wat ergens in onze kennisbanken als vastgesteld feit staat (er is niets te vinden over een tijdslimiet). Ik ben dus bang dat het helaas is zoals het is en dat opnieuw inbellen na een uur noodzakelijk is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic