Hoi @Edwin12345
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Jammer dat je geen andere app’s of programma’s wil gebruiken. Ik weet niet of het aan je toestel ligt of aan de dienst die het toestel je geeft. Misschien dat daar instellingen voor zijn of je zou het eens aan de fabrikant kunnen vragen, waarvan het toestel is.
Weet niet om welk toestel het gaat dus daarin kan ik al niet even rond zoeken op internet. Van Android weet ik niet zoveel dus daarmee kan ik je ook niet echt helpen. Misschien dat dan iemand hier een antwoord op heeft.
Ik lees nu net wel iets bij Apple:
Het aantal mogelijke deelnemers van een conferentiegesprek en de mogelijkheid om individuele bellers toe te voegen, samen te voegen of hun verbinding te verbreken, hangt af van uw aanbieder. Neem contact op met uw aanbieder voor meer informatie over uw opties voor conferentiegesprekken.
Misschien dat er toch iemand van Vodafone de fijne kneepjes kan uitleggen en melden dat er toch een limiet aan zit als je via Vodafone een conferentiegesprek voert. Best een hele goede vraag, nu ik zo dit te bedenken wat het zou kunnen zijn. Wacht ook op een medewerker van Vodafone en die kan misschien meer uitleg geven en/of uitzoeken of er regels zijn bij Vodafone.