Joostje

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Compensatie i.v.m. verstoring Vodafone

L.S.
 
Mijn mobiel gebruik ik om bereikbaar te zijn bij calamiteiten. Zowel telefoon als SMS. Daarbij verwacht ik dus een stabiel netwerk waar ik voor betaal. De afgelopen dagen heb ik problemen gehad met bereikbaarheid van zowel telefoon, sms als 3G verbinding. Dit terwijl ik niet in de buurt van de brand woon / werk. Graag verneem ik hoe ik compensatie i.v.m. verstoring Vodafone kan aanvragen en hoe u dit probleem voor de toekomst gaat voorkomen van uitval door brand dan wel eerder verhelpen.
 
Groet,
Joostje
4 Reacties 4
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Als je even gewacht had tot het verlossend woord, dan had je waarschijnlijk de volgende topics niet gemist 😃 :
 
NU.nl: Vodafone biedt gratis bellen aan als compensatie voor storing
Tweakers: Vodafone biedt vier dagen gratis bellen en sms'en aan na storing
NOS: Vodafone: Vier dagen gratis bellen
Vodafone: Gratis bellen en smsen
 
Niet zo ongeduldig zijn 😉 ze komen heus met antwoorden =P
 
Groet
 
WhiteWolf
Joostje
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
compensatie
Uitspraak: kɔmpɛnˈza(t)si de -woord (vrouwelijk) compensaties Zelfst. Naamw. het aanvullen van iets ongunstigs met iets goeds. Synoniem: vergoeding    `duizend euro compensatie voor het langdurige overwerk`    `een gunstige belastingmaatregel als compensatie voor...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/compensatie
 
Dus als je je maandtegoed niet opmaakt bel je gratis op je eigen kosten, dat is een koekje van eigen deeg.
 
Wil gewoon reductie op mijn abonnementsgeld wegens niet geleverde diensten. Man Boos

RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Beste Joostje,

Ik vind het zeer vervelend dat je dergelijke ongemakken hebt geleden tijdens deze onvoorziene storing.

Voordat er een "flame war" uitbreekt wil ik hier graag op inhaken.

Vodafone heeft aangekondigd 4 dagen gratis bellen en sms'en ( 2 mei t/m 5 mei ) voor de geleden ongemakken aan te bieden.
Daarnaast krijgen Data bundel abonnee's 10% korting op hun rekening.

Mochten er andere regelingen voorzien worden zul je hier uiteraard over geïnformeerd worden via de bekende kanalen.

Je kunt er gerust over discussiëren met anderen, echter heeft het geen zin om op een dergelijke manier te reageren.

Dit topic wordt dan ook gesloten.

Met Vriendelijke Groet,
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic