ArnoldSeriously

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Communicatie PECH

Laatste bereikbaarheid was op 10 december om ca. 17:00. Daarna werkt Internet niet meer, verbinding met Wifi is onmogelijk geworden. Bij Vodafone winkel een nieuwe sim-kaart geplaatst maar het symptoom blijft hetzelfde. iPhone XR met 128GB door Vodafone winkel (DynaLogic) “gerepareerd d.m.v. software update”, maar het symptoom blijft hetzelfde. Tweede nieuwe sim-kaart geplaatst, niet verholpen. Geprobeerd de sim-kaart op een andere toestel (iPhone 6S) maar het symptoom blijft hetzelfde. Het toestel (hetzij het 6S of Xr) vraagt telkens de AppleID wachtwoord in te vullen maar ik krijg maar een “draaiende kolk” omdat er geen verbinding is met het Internet. Email krijg ik binnen maar email versturen lukt het niet.
Graag een oplossing!!!!!!!!

28 Reacties 28
ArnoldSeriously
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone 

 

Draaiende kolk is nog steeds aan het denken . . . . .
24 dec 2020

 

ArnoldSeriously
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone 

Vandaag 5 jan 2021 - locatie Amsterdam postcode 1058 GV

 

 

ArnoldSeriously
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ArnoldSeriously
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone 

Net als voorheen, de speedtest is gedaan in Amsterdam tot een mislukking terwijl netwerk sterkte was 4 streepjes.

Locatie postcode 1058GV

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de voorbeelden. Ik heb een onderzoek voor je aangemaakt. Dit staat bekend onder  incident 10074403 @ArnoldSeriously 

ArnoldSeriously
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone 

Ja, dat zag ik voorbij gaan via email met een hyperlink, we zullen zien of dit echt gaat gebeuren want hetzelfde case’s waren al twee keer gemaakt en enkele uren later gewoon “gesloten” zonder redenen en zonder vooraankondiging via email en zonder resultaat.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels zie ik een terugkoppeling staan in het onderzoek: ***638 heeft op dit moment een actieve verbinding met het 4G (data) netwerk. Er is ook al ruim 3,5GB aan dataverkeer verbruikt sinds 1 januari (zie events). Meest recente datasessie is van 7-1-2021 8:28. De dataverbinding van het nummer wordt niet vertraagd. Locatie 2491TE  is een 4G whitespot, dus daar kan de 4G dekking vooral binnenshuis slecht zijn
De mast in de buurt meldt geen recente of actuele storingen @ArnoldSeriously 

ArnoldSeriously
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone 
Zoals eerder gezegd, ik gebruik mijn abonnement alleen voor de hotspot buitenshuis of op werk in Amsterdam, vandaar 3,9 GB is al gebruikt. Bellen kan ook maar alle App’s die te maken hebben met internet communicatie zoals Whatsapp, bankieren/ApplePay, Youtube, twitter, just to name a few, werkt NIET.

Het probleem is nog niet opgelost.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je het onderzoek dan in My Vodafone aanvullen @ArnoldSeriously?
Dit kan via de website onder het kopje “service” en dan “vragen en verzoeken”.

De hotspot geeft namelijk aan dat de verbinding werkt. Anders zou er niet zoveel verbruikt zijn van jouw bundel. Zodra je een hotspot open gooit voor andere apparaten, zal je eigen verbinding een stuk trager zijn.
Ik raad dan ook aan om in het verzoek te vermelden wat er gebeurt als er geen hotspot aan staat. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic