Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Laatste bereikbaarheid was op 10 december om ca. 17:00. Daarna werkt Internet niet meer, verbinding met Wifi is onmogelijk geworden. Bij Vodafone winkel een nieuwe sim-kaart geplaatst maar het symptoom blijft hetzelfde. iPhone XR met 128GB door Vodafone winkel (DynaLogic) “gerepareerd d.m.v. software update”, maar het symptoom blijft hetzelfde. Tweede nieuwe sim-kaart geplaatst, niet verholpen. Geprobeerd de sim-kaart op een andere toestel (iPhone 6S) maar het symptoom blijft hetzelfde. Het toestel (hetzij het 6S of Xr) vraagt telkens de AppleID wachtwoord in te vullen maar ik krijg maar een “draaiende kolk” omdat er geen verbinding is met het Internet. Email krijg ik binnen maar email versturen lukt het niet.
Graag een oplossing!!!!!!!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Net als voorheen, de speedtest is gedaan in Amsterdam tot een mislukking terwijl netwerk sterkte was 4 streepjes.
Locatie postcode 1058GV
Dankjewel voor de voorbeelden. Ik heb een onderzoek voor je aangemaakt. Dit staat bekend onder incident 10074403 @ArnoldSeriously
@Steven Vodafone
Ja, dat zag ik voorbij gaan via email met een hyperlink, we zullen zien of dit echt gaat gebeuren want hetzelfde case’s waren al twee keer gemaakt en enkele uren later gewoon “gesloten” zonder redenen en zonder vooraankondiging via email en zonder resultaat.
Inmiddels zie ik een terugkoppeling staan in het onderzoek: ***638 heeft op dit moment een actieve verbinding met het 4G (data) netwerk. Er is ook al ruim 3,5GB aan dataverkeer verbruikt sinds 1 januari (zie events). Meest recente datasessie is van 7-1-2021 8:28. De dataverbinding van het nummer wordt niet vertraagd. Locatie 2491TE is een 4G whitespot, dus daar kan de 4G dekking vooral binnenshuis slecht zijn
De mast in de buurt meldt geen recente of actuele storingen @ArnoldSeriously
@Steven Vodafone
Zoals eerder gezegd, ik gebruik mijn abonnement alleen voor de hotspot buitenshuis of op werk in Amsterdam, vandaar 3,9 GB is al gebruikt. Bellen kan ook maar alle App’s die te maken hebben met internet communicatie zoals Whatsapp, bankieren/ApplePay, Youtube, twitter, just to name a few, werkt NIET.
Het probleem is nog niet opgelost.
Kun je het onderzoek dan in My Vodafone aanvullen @ArnoldSeriously?
Dit kan via de website onder het kopje “service” en dan “vragen en verzoeken”.
De hotspot geeft namelijk aan dat de verbinding werkt. Anders zou er niet zoveel verbruikt zijn van jouw bundel. Zodra je een hotspot open gooit voor andere apparaten, zal je eigen verbinding een stuk trager zijn.
Ik raad dan ook aan om in het verzoek te vermelden wat er gebeurt als er geen hotspot aan staat.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...