Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Coming soon......



Coming soon.......

Verkrijgbaar vanaf 28 september!


Vanaf 28 september zal de Iphone 5 verkrijgbaar zijn bij Vodafone Nederland. Bij het afsluiten van een nieuw abonnement met de Iphone 5 of een verlenging van een abonnement krijg je standaard de nieuwe nanosim bij het pakket erbij.

Heb je een los toestel gekocht dan kun je via de reguliere kanalen (klantenservice en Vodafone winkels) een simwissel aanvragen. Vanaf 28 september zullen wij ook losse sinwissels uitvoeren. Hou echter wel rekening met de fysieke voorraad simkaarten bij de winkels, deze is niet onuitputtelijk en zal de eerste dagen misschien aardig op de proef worden gesteld.

De Iphone 5 is via verschillende kanalen te bestellen vanaf 28 september bij Vodafone: telefonisch, online en in de winkels. Prijzen van abonnementen en toestellen e.d. zullen ook zo snel mogelijk worden gecommuniceerd.

Als voorbereiding op de komst van de Iphone 5 communiceren wij op het forum nog een aantal technische specificaties, foto's en nieuwigheidjes van de nieuwe topseller van Apple. Daarnaast is er ook een apart bord over iOS6. Meng je in de discussie over de Iphone 5 en iOS6, stel je vragen, en deel je ervaringen hier bij ons op het forum.

*UPDATE*
De pre-order voor de iPhone 5 is nu live!
Kijk voor meer informatie in dit topic: iPhone Pre-order live



*UPDATE*

De iPhone is vanaf vandaag leverbaar!
Voor alle informatie over de iPhone kijk in het iPhone D-Day topic

28 Reacties 28
Edwizzle

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De Iphone 5 is via verschillende kanalen te bestellen vanaf 18 september bij Vodafone: telefonisch, online en in de winkels. Prijzen van abonnementen en toestellen e.d. zullen ook zo snel mogelijk worden gecommuniceerd.
 
Is die te bestellen vanaf 18 of 28 september??
 
Gr. Edwin
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Vanaf 28 september.
Typo van mijn kant, excuus, het is aangepast!

Thanks voor het opmerken!
Edwizzle

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Graag gedaan.
 
Komt de Iphone 5 nog wel in de Pre-order?
Of is het echt wachten op 28 september??
 
Gr. Edwin
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Het wordt echt de 28ste...

Maar ik zou zeggen hou het forum in de gaten over nieuwtjes, specs, stock, etc.

KevinKrill

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom geen pre-order op 21 september zoals bij overige providers?
 
Inactief

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijgen we vandaag of morgen in ieder geval al informatie over de prijzen van de abonnementen? Anders wordt het wel heel verleidelijk om er morgen eentje bij T-mobile te bestellen, dan heb je tenminste nog een goede kans dat je hem op 28 september krijgt. Bij Apple in Amerika was de eerste voorraad namelijk al binnen een uur uitverkocht.
justremco

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,
 
Mijn abonnement bij vodafone loopt tot en met 28 september 2012. Als ik op die datum dan verleng in combinatie met een iPhone 5, kan ik  dan vanaf 29 september gebruik van maken(datum vallt in het weekend)? En indien dit niet mogelijk is, hoe gaat het dan met mijn huidige abonnement? Word deze dan automatisch een maand verlengd ofzo?
 
Alvast bedankt!
 
Mvg,
R.Zwart
KevinKrill

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op de site van Typhone.nl kan ik de iPhone 5 al reserveren, waarom is dit bij jullie niet mogelijk?
En hebben jullie nog meer informatie?
 
densan

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ja vreemd is dat, dat je de iphone 5 bij sommige telecomaanbieders al kunt bestellen met een vodafone abonnement en dat vodafone zelf nog geen prijzen beschikbaar heeft...
Inactief

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij andere aanbieders is de iPhone 5 sinds gisteren al te verkrijgen met een Vodafone abonnement. Onder andere bij studentmobiel.nl. Gaan de abonnementsprijzen nog omlaag wanneer jullie de iPhone 5 zelf in de verkoop doen, of kan ik hem nu net zo goed elders bestellen?
 
Trouwens, erg jammer dat er niet meer gepost wordt in deze thread!
RealRobbie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Wat n kansloos forum en provider zeg....GEEF NOU EENS DOOR WANNEER WE KUNNEN ORDEREN?
Dit kan bij alle providers, behalve bij Vodafone! Ik wil vrijdag een iphone5, lukt dat nog bij jullie, of ga ik na 11jaar Vodafone maar naar KPN? 
Inactief

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ja, dat is op zich al in deze thread bekendgemaakt, namelijk 28 september. Het is wél erg vervelend dat Vodafone hun prijzen nog niet heeft bekendgemaakt. Omdat ik graag wil kijken welke provider goedkoper is, kon ik afgelopen vrijdag dus nog niet bij T-mobile bestellen. Als vrijdag nu opeens blijkt dat Vodafone toch gewoon duurder blijft, dan pis ik dus mooi naast de pot... Begin een beetje spijt te krijgen dat ik afgelopen vrijdag de T-mobileboot heb gemist. Als Vodafone dit zo slecht geregeld heeft, wat is er dan nog meer niet in orde....? Bovendien wordt er al drie dagen geen antwoord op onze vragen gegeven, fijne klantenservice dit...
 
EDIT: Heb zojuist bij T-Mobile besteld. Moet 2-3 weken wachten, maar ja, dat moet dan maar. Is misschien nog wel beter ook, want het schijnt dat de eerste lading iPhones last heeft van deuken en krassen (google 'scuffgate'). Heb er bovendien weinig vertrouwen in dat Vodafone opeens goedkoper zal zijn dan T-Mobile, omdat de huidige abonnementen ook duurder zijn.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Er is van onze kant inderdaad weinig reactie gekomen op deze topic. Daarvoor excuses.
Reden hiervoor is dat we nog geen nieuwe informatie voor jullie hebben.

28 september staat op dit moment nog altijd vast als de datum waarop Vodafone de Iphone zal gaan verkopen.
@Remco: als je abo eindigt op 28 september kun je dan inderdaad verlengen met een Iphone 5. Of je deze dan al meteen zult bemachtigen en op de 29ste al kunt gebruiken dat kan ik je niet zeggen, dat is afhankelijk van de voorraad in het filiaal waar je naartoe gaat of de voorraad van de webshop. Maar normaal gesproken gaat jouw verlenging meteen in vanaf het moment dat jij verlengt, maakt niet uit of dit in het weekend is of niet.
@Robbie, nienque, ook aan jullie excuus voor de "radiostilte", maar helaas kan ik jullie geen andere datum geven dan 28 september. De prijzen zullen vanzelfsprekend ook zo snel mogelijk deze week bekend worden gemaakt. Zodra ik hier meer over weet laat ik het op het forum weten. Nienque, ik begrijp uit je update dat je bij T-Mobile hebt besteld....jammer, maar ik wens je in ieder geval veel plezier met je nieuwe Iphone!
Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
"De prijzen zullen vanzelfsprekend ook zo snel mogelijk deze week bekend worden gemaakt. Zodra ik hier meer over weet laat ik het op het forum weten."
 
Wel raar dat de prijzen van Vodafone i.c.m. een iPhone 5 al op diverse internet telecom aanbieders staat.
Zo heb ik een vodafone abonnement i.c.m. een iPhone 5 32GB al besteld bij de Phoneshop.
Messbase

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er al bekend hoe laat de verkoop via de website start aanstaande vrijdag?
Jeremies

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er al bekend hoe laat de verkoop via de website start aanstaande vrijdag?

Ik hoop eigenlijk dat dat al middernacht zal zijn. Al kan ik op dit moment niet verlengen via my vodafone terwijl mn contract 5 Oktober afloopt (?)
 
Ben de hele week vrij geweest, maar moet vrijdag aan het werk. Zou het jammer vinden als ik straks een maand op een nieuwe telefoon zit te wachten.
Edwizzle

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kunnen we ervan uitgaan dat de prijzen die op andere sites al bekend zijn, ook de daadwerkelijke Vodafone prijzen zijn??
tolliver1967

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Okay, ik schrijf me vorige week netjes in voor de nieuwsbrief van Vodafone voor de Iphone5. We houden je op de hoogte van al het nieuws van de Iphone5. Nu al meer dan een week verder heb ik nog geen een e-mail mogen ontvangen van Vodafone. Tevens de enige provider waarbij je niet van te voren kan bestellen, de enige provider die officieel nog niets heeft laten weten wat de prijzen zijn.
 
Hoe bedoel je klantvriendelijk! NOT!!
 
Het wordt echt tijd dat er iets gaat gebeuren!
schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
inderdaad nog geen mail, maar als je op de site van vodafone kijkt kun je wel al alle iphone 5 toestellen zien, inc prijzen......... en ze lijken te bestellen......
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic