ZeLongOne1973

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Cloud problemen

Beste,.....
 
ik heb o.a. op mijn smartphone ook de vodafoon cloud service geïnstalleerd echter kan er geen gebruik van maken:
 
1. als ik een nieuw account aanmaak dan gaat dit niet omdat mijn telefoon reeds geinstalleerd is.
2. als ik gewoon wil inloggen krijg ik de melding dat ik niet kan inloggen omdat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet klopt.
 
hmmmmmmmm en toen hoe ga ik nu verder.
 
Groet,
 
Ad van den Berg
5 Reacties 5
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Ad, welkom op het Vodafone forum. Het klinkt alsof je al eerder een account hebt gemaakt voor deze dienst. Heb je hier nog de inlog gegevens van ? Zo ja kun je daar niet mee inloggen ? Laat het me even weten dan kijk ik het graag voor je na :--)
stuukske1968

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook ik heb vandaag op mijn galaxy s2 de cloud app gezet alle stappen gevolgd ....maar nu ik wil inloggen zegt hij: er is iets mis gegaan probeer het later nog eens.. inmiddels 3 uur verder maar werkt nog steeds niet
Berriebee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb vodafone Cloud geactiveerd en met de optie alleen backup via wifi een backup gemaakt van mijn telefoon.
Toen de backup nog bezig was ben ik met mijn telefoon de deur uit gegaan. De backup heeft toen toch via het 3G netwerk plaatsgevonden met als gevolg dat er bijna 1GB van mijn datalimiet is afgeschreven binnen 2 uur tijd.
 
Ik wil hierbij iedereen waarschuwen voor Vodafone Cloud. Want zelfs met de optie alleen via wifi backuppen is het toch mogelijk dat wanneer het wifi signaal wegvalt dat dan de backup via het 3G netwerk gemaakt wordt. Met alle gevolgen van dien.
edwinver

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe krijg ik de bestanden die ik in de cloud heb opgeslagen weer terug op mijn telefoon?
Sinds vandaag een nieuw toestel maar alles wat ik met mijn oude toestel in de cloud heb gezet wil ik nu naar mijn nieuwe toestel halen, maar krijg het niet voor elkaar.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@edwinver Wat gaat er dan precies mis? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic