nickienick

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Chat niet / slecht bereikbaar

Al enige tijd maakt Vodafone reclame voor het 24 uur per dag bereikbaar zijn van de klantenservice, maar de chat is volgens mij maar enkele keren per dag bereikbaar;
Eigenlijk altijd zie ik de melding: Het is momenteel erg druk, er is nu niemand vrij om met je te chatten.
Zowel overdag als 's nachts om 01.00, 04.00, 05.00 uur Nederlandse tijd, maakt allemaal niet uit.

Zijn er uberhaupt wel mensen aanwezig om te chatten 24/7?
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Er zijn zeker mensen aanwezig op de chat alleen kan het soms wat langer duren voordat er iemand beschikbaar is. Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen waardoor het soms langer kan duren. Echter is de chat beschikbaar vanaf 08:00 uur tot 00:00 uur (maandag tot en met zondag). Dit is wel afhankelijk van bij welke afdeling je moet zijn. Bijvoorbeeld heb je een vraag over bestellingen dan kom je uit via de chat bij mijn collega's van sales. Zij zijn bijvoorbeeld niet aanwezig op zondag.
Je kunt eventueel je vraag ook hier stellen mits daar geen systemen voor nodig zijn
Anders raad ik je aan om dit via een van de andere kanalen aan te kaarten. O.a. Facebook en Twitter zijn 24/7
En na 20:00 uur (telefonisch) is de storingsdienst aanwezig om simkaarten te blokkeren, problemen met bellen en internetten en voor storingen aanwezig.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Als er binnen 48 uur geen nieuwe reactie is, zullen we dit topic sluiten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic