Harry Koning1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@ Cecilia nav vorig topic nu via ander e-mailadres vanwege wijziging account.

Cecilia, het account is gewijzigd naar het info e-mailadres vandaar dat ik hier via dat e-mailadres moet inloggen.

Het lijkt er op dat er nu wel een nummer is gekoppeld maar ik krijg nu de melding:  Vodafone OneNumber kan niet worden gecombineerd met een andere dienst die je al hebt. Bijvoorbeeld Vast op Mobiel of One Net (foutcode NE105).

 

Volgens mij heb ik geen andere diensten.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Goedemorgen @Harry Koning1 
Daar was ik alweer! Ik kreeg zojuist een update vanuit het ticket dat je nu OneNumber moet kunnen bestellen 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Harry Koning1 

Hebben we eindelijk de foutmelding '06-nummer niet gevonden' verslagen en dan komt er een andere foutmelding om de hoek kijken. Zoals je zelf al aangeeft heb je verder geen aanvullende diensten actief staan, maar in dit geval gaat dan ergens in de backend iets mis. Voor deze foutmelding heb ik een ticket laten loggen bij de technische dienst. Dit is in het algemeen binnen enkele dagen opgepakt en dan zou je vervolgens OneNumber zonder problemen moeten kunnen bestellen. Probeer het gerust over 2 dagen opnieuw en als ik in de tussentijd een update krijg vanuit het ticket, dan hoor jij uiteraard weer van mij! 🙂

Harry Koning1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel voor alle hulp Cecilia! Ik zal het over een paar dagen weer proberen en ik hoop dat het dan lukt. Ik laat het weten.

Jammer dat ze in de Vodafone winkel Meppel zeggen dat OneNumber gewoon niet werkt. Gelukkig heb ik online gekeken en ben hier terecht gekomen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Goedemorgen @Harry Koning1 
Daar was ik alweer! Ik kreeg zojuist een update vanuit het ticket dat je nu OneNumber moet kunnen bestellen 🙂

Harry Koning1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gisteravond is het mij gelukt.

Nogmaals dank voor al je hulp!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic