Beste allemaal,
Ik ben geen type die eindeloos zeurt of heel snel klachten indient maar er gaat nu echt iets verkeerd bij vodafone. Ik zit in een soort Catch 22 waar ik niet uit kom. Wat is het geval.
Ik probeer nu al een maand de contractovername te regelen van mijn vriendin naar mijn klantnummer zodat we daarna samen Red Together kunnen nemen.
We hebben inmiddels al 3 keer het formulier ingevuld dat wordt aanbevolen bij de Red Together site plus kopieen van paspoort en bankgegevens geupload.
Iederee keer wordt dit verzoek sloten en krijgen we een standaard mail terug met daarin de tekst: ‘’Je gaf aan dat je je mobiele nummer wilt overdragen. Regelen we! We kwamen er alleen achter dat een bijlage ontbreekt of het aanvraagformulier niet correct is ingevuld.’’
Alleen er staat niet bij wat er ontbreekt. Het voelt ontzettend als kastje muur, en ik ben er nu zonder grap al echt uren mee bezig geweest.
Ook gebeld met klantenservice maar die komen niet verder dan, probeer het nog een keer in te dienen.
Een extra rekening van 96 euro heb ik al wel betaald, dat was nodig omdat de toestellening moest worden afbetaald.
Laatste keer online dit berichtje erbij gezet:
‘’Ik probeer al een paar weken om mijn klantnummer over te dragen aan mijn man zodat we daarna samen Vodafone Red Together kunnen nemen. We hebben ook al een paar keer dit formulier ingevuld maar het is al 2 keer afgewezen omdat er iets zou ontbreken, we weten niet goed wat.
Mocht er dit keer weer iets ontbreken, zou u dit dan kunnen emailen zodat we weten welk formulier of bewijs niet in orde is
Alvast dank!’’
Maar ook dit heeft niet geholpen, geen enkele reactie gekregen. Weet iemand raad?