Mvb24

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Cashback Samsung S22

Beste,

 

Onlangs heb ik de nieuwe S22 Ultra ontvangen en ben tevreden met het toestel en de service!

Echter heb ik nog wel een vraag over één van de pre-order extra's zoals genoemd in: 
https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/De-nieuwe-Samsung-Galaxy-S22-serie-is-beschikbaar... 

Het betreft de 50 euro cashback. Ik kan niet vinden waar ik voor deze cashback zou moeten registreren.

Ik heb op 09-02 een email gehad met een unieke code waar ook een link bij zit om volgens mij te registreren voor de cashback. Alleen die link werkt niet. Iemand wellicht een idee of de betreffende link ?

Alvast bedankt!

Mvg, 
Michel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mvb24
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Met de volgende link is het inderdaad gelukt om te registreren voor de 50 euro cashback.

Voor iedereen hier nog een keer de link: www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mvb24 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Alle acties gaan buiten Vodafone om. Voor het aanmelden, registreren en de korting ontvangen moet je altijd op de Samsung pagina zijn. Er is een speciale promotie pagina van Samsung en daarop kan je je actie terug vinden en erop klikken om vervolgens je te registeren en dan krijg je je geld terug. Dit zijn dus acties vanuit het merk zelf, als je daar vragen over hebt dan zou je eigenlijk even op de Samsung pagina kunnen kijken wat te doen. Eventuele vragen over de link, kan je dan daar ook stellen omdat ik begrijp dat je je geregistreerd hebt, bij Samsung, en dat de link dan ook van hun is. 

Welke link zit er dan op die pagina? Als die het niet doet dan heeft of Vodafone een verkeerde link gegeven of Samsung heeft die link niet goed geplaatst. Dat is misschien nog wel even belangrijk om te weten, ook voor de moderatoren van Vodafone. Maar over het algemeen gaat het via de fabrikant zelf en staat Vodafone hier los van, zoals ook staat geschreven in je eerste plaatje, ze verwijzen je naar Samsung. Maar goed, de link moet wel goed zijn!

Mvb24
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi Energieboy,

 

De link uit de email betreft:
http://links.informatie.vodafone.nl/els/v2/_3xAhDzj2VJ6/dmJsbm9jTkxYaUFDOUQ3WlF6TWFTTWNNT0JERlRNUDJO... 

 

Op de website van samsung kom ik vervolgens niets meer over de cashback tegen 🙂

 

EDIT: Nu ik naar de link kijk zie ik dat de link aan het einde van de volledige link wordt genoemd...

Ik heb bij deze voor mijzelf en waarschijnlijk ook andere klanten hieronder de link opgenomen.
www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Die tweede link is de link die je moet hebben. Je kan je dus nog gewoon aanmelden, dat zou ik dan doen en dan krijg je als het goed is nog het geld terug van Samsung. Heb je dat al gedaan via die weg?

Sobbb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit was de oplossing hierboven! Klantensenservice van Vodafone en Samsung wisten van niets, ook in de vodafone winkel stonden ze met mond vol tanden. de link koppeling in de mail van vodafone werkte niet.

Mvb24
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Met de volgende link is het inderdaad gelukt om te registreren voor de 50 euro cashback.

Voor iedereen hier nog een keer de link: www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N25KXUBAFMKCZ 

dvdnol

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb gisteren mijn S22 Ultra 256GB via Vodafone ontvangen. Had al eerder bij Samsung geregistreerd voor de 50 euro cashback, dus ik had de code ontvangen per mail.
Daarom probeerde ik vandaag promo te claimen via bovenstaande link. Je moet ook je IMEI invullen, dus dat kan alleen als je het toestel ontvangen hebt. Tot mijn verbazing kreeg ik een melding dat ik een "ongeldige registratiecode" had. Heeft iemand anders dit ook gehad? Ik heb via Twitter contact gezocht met Samsung, en zij zeggen dat de actie is afgelopen, want deze zou tot 24 februari lopen. Dat is dus onzin, want je kan het bedrag pas claimen als je het toestel hebt, en heel veel mensen zitten er nog op te wachten. Iemand anders deze ervaring? Kom momenteel niet echt verder bij Samsung...

dvdnol

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg zojuist deze reactie van Samsung:


Je hebt je een pre-registratie gedaan, maar de registratie voor de 50 Euro had je voor 24-02-2022 moeten voltooien. ^Charell

 

Kortom, omdat Samsung leveringsproblemen heeft, kan je de cashback niet meer claimen!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dvdnol 
Wel erg vreemd dat dit zo verloopt. Want normaal gezien zou je je moeten registreren en dan is het zo dat je daarna pas hoeft te overleggen wat voor imei nummer je hebt, daar moet je ook op wachten anders kan je je toestel niet aangeven. Om eerlijk te zijn is dit wel een zeer vreemde reactie van Samsung. Of je hebt niet voor 24-02-2022 een pre-registratie gedaan?

Dit zijn acties vanuit het merk en daarom niet iets wat Vodafone voor je kan oplossen. Mocht je vragen hebben, dan moeten die toch bij Samsung geplaatst worden. Ik zou zo ie zo een klacht indienen bij Samsung.

dvdnol

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, ik heb op 10 februari de preregistratie gedaan, en toen ook direct de promocode per email ontvangen.
En inderdaad kan je deze code pas gebruiken icm de IMEI van je toestel, dus dat heb ik vanochtend geprobeerd.
Hierbij het laatste deel van mijn Twittergesprek:
2022-03-15 14_45_05-Window.png

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het blijft een lastig verhaal en ik kan je alleen verwijzen naar Samsung. Daarom denk ik ook dat je beter daar een klacht in kan dienen. Vodafone kan hier niets mee, het is geen actie vanuit Vodafone maar Samsung. En of ze daar dan zomaar een datum mogen aanpassen, geen idee, ik ken hun algemene voorwaarden niet, en ook niet de actie voorwaarden. Vaak staat er wel in dat ze mogen doen wat ze willen met een actie. Maar nogmaals, daar kan ik niets over melden en Vodafone al helemaal niet.

Het blijft heel zuur, maar ik denk dat je meer kans hebt om bij Samsung verder een klacht in te dienen dan hier alles melden. 

dvdnol

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat denk ik ook, was alleen benieuwd of meer mensen tegen dit probleem aangelopen zijn. Want nu pas komen de toestellen een beetje beschikbaar, en zullen mensen dus ook hun cashback proberen te claimen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic