Jane123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cashback Black Friday 2022

Hoi, hoe kan ik de cashback claimen voor de Samsung S22? In de de aanbieding van Vodafone wordt verwezen naar de Samsung website, maar daar staat krijg je alleen korting krijgt als je via de website van Samsung besteld. Graag hoor ik hoe ik de geadverteerde korting van 100 euro door Vodafone kan claimen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jane123 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je op de website kijkt van Samsung dan staat daar zeker wel dat je mee kan doen aan deze promotie. Ga naar www.samsung.com/nl/promo, klik op de promotie "ontvang tot €150,- retour, vul het online aanmeldformulier in en upload de gevraagde documenten uiterlijk 6 februari 2023. Je moet je toestel gekocht hebben tussen 14 november 2022 en 4 december 2022 en je kan het product registreren van 14 november 2022 t/m 6 februari 2023. Dit is de actie die op dit moment loopt. Waarom Vodafone zegt €100,- en Samsung €150,-, dat weet ik niet maar wel een voordeel van €50,- euro, lijkt me zo 🙂

Op de website van Samsung staat niet specifiek dat je deze gekocht moet hebben bij Samsung.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jane123 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je op de website kijkt van Samsung dan staat daar zeker wel dat je mee kan doen aan deze promotie. Ga naar www.samsung.com/nl/promo, klik op de promotie "ontvang tot €150,- retour, vul het online aanmeldformulier in en upload de gevraagde documenten uiterlijk 6 februari 2023. Je moet je toestel gekocht hebben tussen 14 november 2022 en 4 december 2022 en je kan het product registreren van 14 november 2022 t/m 6 februari 2023. Dit is de actie die op dit moment loopt. Waarom Vodafone zegt €100,- en Samsung €150,-, dat weet ik niet maar wel een voordeel van €50,- euro, lijkt me zo 🙂

Op de website van Samsung staat niet specifiek dat je deze gekocht moet hebben bij Samsung.

Jane123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt, maar via die link krijg ik alleen de optie tot Kopen te zien en niet tot Registereren. De juiste link heb ik inmiddels via T-mobile: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=M27D86T45JXGD

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Vreemd hoor, als je de link aanklikt die ik je heb gegeven dan kom je op de promotie pagina uit en als je dan klikt op het middelste plaatje, dan kom je er ook op. Dus een prima link die Vodafone heeft gegeven.

Scherm­afbeelding 2022-12-01 om 10.08.20.png


Maar goed, je hebt het gevonden via een omweg, dat kan ook. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic