JoRaLe72

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Case ***

Ik ben op 16-10-2019 met nummerbehoud overgestapt van Tele2 naar Vodafone, Vanaf 16-10-2019 ben ik telefonisch niet meer bereikbaar. Na alle test-cases met de helpdesk doorlopen te hebben blijkt er een fout te zijn gemaakt door Vodafone. Er is inmiddels een case *** aangemaakt.

Hoelang moet het duren om een fout te corrigeren?  En waarom wordt ik niet op de hoogte gehouden? Ik hoor niets meer van Vodafone!

Via Google is zichtbaar dat er wel heel erg veel fout gaat bij Vodafone! Dit is een trieste zaak hoe er met klanten omgegaan wordt!

Graag een snelle oplossing.

 

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@Vodafone456 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel erg vervelend dat je dit mee maakt en je verwacht dat het allemaal wat sneller gaat. Als er een case is aangemaakt kan het 5 tot 10 werkdagen duren voor je daar antwoord op krijgt. Dit gaan ze op een afdeling in behandeling nemen en dan onderzoeken. Begrijp dat je daar geen tijd voor hebt, want je wilt bereikbaar zijn. Maar op dit moment is het niet anders dan dat je moet wachten. 

Dit is een klanten helpen klanten community en ik kan je niet verder helpen. Er zijn wel medewerkers van Vodafone aanwezig, maar niet elke dag. Ze lopen wel alle vragen af en zullen je dan zo goed mogelijk proberen te helpen. Echter, als het in behandeling is met een case, dan kunnen ze ook niet zoveel op dit moment. Misschien zou je nog kunnen vragen door via een privé bericht te sturen aan Facebook of Twitter. Echter, ik denk dat je hier hetzelfde antwoord krijgt, het is in behandeling, nog even geduld. Hoe vervelend het ook klinkt natuurlijk. 

Nogmaals, ik kan je jammer genoeg niet helpen, het ligt bij Vodafone en nu is het echt wachten. Uiteraard vervelend en hoop dat ze het snel voor je oplossen. Misschien kan de medewerker van Vodafone hier nog een tussen oplossing bieden, maar dan zal je toch even moeten wachten tot die je bericht heeft opgepakt. Succes en ik hoop dat ze je snel kunnen helpen en je weer bereikbaar bent.


Daarnaast zal ik de medewerkers vragen om je naam aan te passen want je mag geen Vodafone in je naam gebruiken. Misschien, als je dit eerder leest dan hun, kan je hier gelijk melden welke naam je dan zou willen gebruiken (daar zullen ze om vragen, om het aan te passen en dat kunnen hun alleen). Maar dat is een ander dingetje dan de vraag  .

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Vodafone456,

Onze excuses voor het ongemak, dit is natuurlijk hartstikke vervelend. Echter, wanneer een case aangemaakt is, moet er rekening gehouden worden met een doorlooptijd. Zodra er een oplossing bekend is, ontvang je automatisch bericht van ons. Heb je ondertussen wellicht een bericht gestuurd via Facebook of Twitter? 

Graag ontvang ik van jou ook inderdaad een alternatieve naam, zodat ik “Vodafone” uit je username kan verwijderen. 

JoRaLe72
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn alternatieve naam is : JohnVoda72

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ook Voda mag niet in de naam voorkomen @Vodafone456 

JoRaLe72
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

En deze ? : JoRaLe72

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

@JoRaLe72 

Done! 🙂 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog contact gehad met mijn collega’s via Social Media @JoRaLe72 en wat gaven zij aan?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Mochten we geen reactie meer ontvangen van jou @JoRaLe72, wordt dit topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic