Hoi@Vodafone456
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Uiteraard heel erg vervelend dat je dit mee maakt en je verwacht dat het allemaal wat sneller gaat. Als er een case is aangemaakt kan het 5 tot 10 werkdagen duren voor je daar antwoord op krijgt. Dit gaan ze op een afdeling in behandeling nemen en dan onderzoeken. Begrijp dat je daar geen tijd voor hebt, want je wilt bereikbaar zijn. Maar op dit moment is het niet anders dan dat je moet wachten.
Dit is een klanten helpen klanten community en ik kan je niet verder helpen. Er zijn wel medewerkers van Vodafone aanwezig, maar niet elke dag. Ze lopen wel alle vragen af en zullen je dan zo goed mogelijk proberen te helpen. Echter, als het in behandeling is met een case, dan kunnen ze ook niet zoveel op dit moment. Misschien zou je nog kunnen vragen door via een privé bericht te sturen aan Facebook of Twitter. Echter, ik denk dat je hier hetzelfde antwoord krijgt, het is in behandeling, nog even geduld. Hoe vervelend het ook klinkt natuurlijk.
Nogmaals, ik kan je jammer genoeg niet helpen, het ligt bij Vodafone en nu is het echt wachten. Uiteraard vervelend en hoop dat ze het snel voor je oplossen. Misschien kan de medewerker van Vodafone hier nog een tussen oplossing bieden, maar dan zal je toch even moeten wachten tot die je bericht heeft opgepakt. Succes en ik hoop dat ze je snel kunnen helpen en je weer bereikbaar bent.
Daarnaast zal ik de medewerkers vragen om je naam aan te passen want je mag geen Vodafone in je naam gebruiken. Misschien, als je dit eerder leest dan hun, kan je hier gelijk melden welke naam je dan zou willen gebruiken (daar zullen ze om vragen, om het aan te passen en dat kunnen hun alleen). Maar dat is een ander dingetje dan de vraag .