pmounce

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Card top off not showing

Hello,

I have attempted to top off my account using my US based credit card. My card account shows the charge as pending for several days. I have spoken to my card company, and they say that they are waiting for Vodaphone to process the sale.

Do you know when this will happen? I need to have the account active when I arrive in the the EU on Thursday.

Thank you,
-pmounce
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Beste pmounce ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hierop kan ik via deze Community geen antwoord op geven. Het beste is dat je contact opneemt met de klantenservice van Vodafone. Dit kan je doen door te bellen of via Twitter/ Facebook een privé berichtje te sturen.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Bekijk in context

2 Reacties 2
pmounce
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb geprobeerd mijn account te voltooien met behulp van mijn in de VS gevestigde creditcard. Mijn kaartrekening toont de lading gedurende meerdere dagen als in behandeling. Ik heb met mijn kaartmaatschappij gesproken en zij zeggen dat ze wachten op Vodaphone om de verkoop te verwerken.

Weet je wanneer dit zal gebeuren? Ik moet het account actief hebben als ik donderdag in de EU aankom.

Dank je,
-pmounce
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Beste pmounce ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hierop kan ik via deze Community geen antwoord op geven. Het beste is dat je contact opneemt met de klantenservice van Vodafone. Dit kan je doen door te bellen of via Twitter/ Facebook een privé berichtje te sturen.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic