Marc_Zelf

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Car kit blokkeert sim

Als ik mijn Samsung S5 via Bluetooth aansluit op de car kit, neemt deze ook bezit van de sim. Hierdoor moet ik steeds handmatig op de telefoon de Bluetooth verbingsinstellingen aanpassen door de simkaart weer vrij te geven, en alleen telefoon- en media audio te delen.
(Hoe) kan ik dit voorkomen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc_Zelf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ben er uit. Nogmaals losgekoppeld, en opnieuw laten koppelen. De eerste vraag die de telefoon dan stelt moet ik ontkennen; die ging over het overnemen van de simkaart.
Combinatie van onduidelijke vraagstelling en niet goed lezen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Marc_Zelf,

Hierin ben ik niet helemaal in thuis maar wat je kunt proberen is de koppeling verwijderen tussen de carkit en je telefoon. Vervolgens opnieuw koppelen. Is het tevens niet mogelijk om dan ook de instellingen betreft Bluetooth te doorlopen of van de desbetreffende koppeling?

Groetjes stevied86
Marc_Zelf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor je reactie Stevied86.
Ik heb de telefoon al meerdere malen ontkoppeld en opnieuw gekoppeld, SIM-kaart met en zonder pin-code beveiligd, maar allemaal zonder resultaat.
Bij de instellingen op de telefoon kan ik wel aangeven dat de carkit de SIM-kaart niet mag gebruiken, maar dat kan pas nadat de verbinding is gemaakt. En deze instelling onthoudt hij niet 😞

Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Marc_Zelf

Staat er toevallig ook hierover niets in de handleiding van je carkit?

Groetjes stevied86
Marc_Zelf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ben er uit. Nogmaals losgekoppeld, en opnieuw laten koppelen. De eerste vraag die de telefoon dan stelt moet ik ontkennen; die ging over het overnemen van de simkaart.
Combinatie van onduidelijke vraagstelling en niet goed lezen.
Anonymous
Niet van toepassing
Super@Marc_Zelf,

Ben blij voor je dat het werkt. Weet ik dit ook weer voor de volgende keer als iemand deze vraag stelt.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic