serial

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Capaciteits / Verbindings problemen Vodafone

Beste Vodafone,
 
inmiddels al een aantal keer telefonisch gemeld, maar er is na weken nog geen verbetering te merken, eerder een verslechtering 
Op de volgende locaties ervaar(de) ik onmogelijkheden om te verbinden / enorme traagheid (timeouts) op de volgende locaties :
 
- Utrecht CS en directe omgeving
- Rotterdam CS en directe omgeving
- Den Haag Centrum (vrijwel overal enorm traag)
- Den Haag HS en directe omgeving
 
Op de volgende evenementen had ik geen data op 3G
- A state of trance - brabant hallen den bosch
- NRG - jaarbeurs utrecht
 
Ik ben dus bang na t-mobile hell, bij vodafone in hetzelfde terecht te gaan komen
 
Aangezien ik er niets over hoor, hoop ik hier andere mensen te vinden die dezelfde klachten ervaren, in de hoop dat er iets aan gedaan wordt voor het echt te laat is
 
 
4 Reacties 4
RobS87

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi,
 
Alle punten die je opnoemt zijn natuurlijk enorm drukke punten in Nederland. Utrecht CS, Rotterdam CS en Den Haag CS zijn drukke punten, en daar zul je inderdaad veel sneller traagheid ervaren dan in een rustiger gebied verderop. 
 
Wat betreft de evenementen geldt hetzelfde, een evenement als A State of Trance met 60.000(?) bezoekers zal altijd problemen opleveren met data, aangezien er ook 60.000 mensen op locatie zijn met een smartphone die data vragen.
 
 
snahsiub

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,

Ik woon zelf in Voorburg en mijn bereik is de hele dag drama. De laatste weken al overigens.

Helpdesk gebeld en die dien of ze van niets weten, raden aan om 3G uit te zetten en voeren een netwerk reset uit. Ik moet vervolgens toestel een kwartier uit laten staan zodat het zich volledig afmeld en dan weer aanmelden. Dat maakt geen fluit uit helaas.

Ze laten nu de technische mensen eea uitzoeken, maar heb weinig hoop.

Denk dat ik maar naar KPN over moet, het irritante is dat Tmobile 100% bereik in Voorburg heeft...

Hans
MAW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben net overgestapt naar Vodafone omdat bij hen de dekking beter zou zijn. Kom van T-mobile. Tot nu toe is de dekking thuis in Voorburg beroerd. Op andere plekken, zelfs drukke zoals Schiphol, gaat het prima. Volgens Vodafone winkel in Leidsenhage wordt er aan het netwerk gewerkt, maar ik kan daar niets over vinden bij werkzaamheden. Hoop dat  het snel beter wordt.
lkneppers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas ervaar ik de laatste tijd (3 maanden) ook steeds vaker problemen in Den Haag, ook buiten het centrum. Vanochtend werd een gesprek tot 4x toe onderbroken zonder duidelijke aanleiding (beiden goed bereik, beiden Vodafone).
 
 Symptomen:
- Niet of traag werkend internet
- Gemiste oproep SMSjes, terwijl mijn toestel aan stond
- SMSjes die pas na 5 pogingen verzonden worden
 
Verder kan ik in de Tramtunnel geen gebruik maken van internet (pagina's openen niet) alhoewel er wel gewoon 3G bereik is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic