ptwpeters

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Camerafout galaxy s6

Vandaag abonnement verlengt en nieuw toestel ontvangen een samsung s6
Toestel geeft aan camerafout.

Kan alleen op OK drukken maar daarmee is probleem niet verholpen
Hoe kan ik dit verhelpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
dit zou wel moeten gebeuren aangezien je het defect binnen 48 uur heb gemeld
in welke winkel ben je geweest

en misschien een idee om morgen even de klanten service te bellen en je klacht ook bij hun uitleggen en gelijk vertellen hoe je bent behandeld in de winkel

Bekijk in context

15 Reacties 15
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
beste ptwpeters kijk is onder instellingen - toestel info en dan software update en dan bijwerken misschien dat dit het probleem oplost

laat je het even weten of het gelukt is
Anonymous
Niet van toepassing
of eventueel terug zetten naar fabrieksinstellingen zetten lost vaak ook issues op.
Mocht dat niet werken ben ik bang dat het toestel het reparatie traject indient te gaan.

Hou je ons wel op de hoogte ptwpeters?
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
als deze 2 opties het probleem niet oplossen zou ik terug na de winkel gaan want dan betekend dit dat het een DOA is en deze omgeruild word maar dan moet je het wel binnen 48 uur melden als ik het goed had
ptwpeters
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ patjuhw en steven.
Probleem nog niet opgelost. Heb al van alles geprobeerd. In overleg met klantenservice van Vodafone naar de winkel geweest. Daar erkennen ze dat het een softwareprobleem is maar ze willen er niets aan doen, omdat Vodafone heeft de aan het personeel de beloofde cursus nog steeds niet gegeven. tot nader orde worden er geen reparaties verricht aldus een personeelslid van de Vodafonewinkel.
Ben je dus als klant effe lekker mee met een defecte telefoon van een dag oud.
Heb inmiddels bij Vodafone een klacht ingedienden wacht het nu maar even rustig af.
bevalt de oplossing niet dan haal ik al mijn abonnementen daar weg en bekijken ze het maar.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
als je binnen de 48 uur terug gaat en ze erkennen dat die defect is is het gewoon een DOA en zou hij omgeruild moeten worden voor een ander
ptwpeters
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
patjuhw
Omruilen? ze doen helemaal niets. Zelfs op de klacht geen enkele reactie ontvangen.
Maar goed, morgen maar weer bellen.

patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
dit zou wel moeten gebeuren aangezien je het defect binnen 48 uur heb gemeld
in welke winkel ben je geweest

en misschien een idee om morgen even de klanten service te bellen en je klacht ook bij hun uitleggen en gelijk vertellen hoe je bent behandeld in de winkel
ptwpeters
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Camerafout is er nog steeds. Op mijn klacht wordt niet gereageerd. Heb het gevoel niet serieus te worden genomen.
" power to you". Ja ja.

Leuke spreuken op het forum zetten, maar een klacht verhelpen ho maar.
Anonymous
Niet van toepassing
ik snap je frustratie ptwpeters 😞
Alleen hier op het forum kunnen we alleen maar tips and tricks geven wat je kunt doen. Voor de afhandeling hiervan dien je in de meeeste gevallen bij de klantenservice te zijn.
Wat hebben ze precies gedaan?

patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
beste ptwpeters zoals Steven- al vraagt is er inmidels al iets aan gedaan bijv opgestuurd voor reparatie zo niet zou ik hem toch het reparatie traject in laten gaan

wat je evt ook nog eerst kan doen is even na een samsung reparatie centre gaan en misschien kunnen hun dit te plekken oplossen voor je
ptwpeters
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klantenservice heeft probleem genoteerd en erbij vermeld dat er iets geregeld moet worden en mij verwezen naar vodafonewinkel. Winkel wil geen nieuwe software op toestel zetten , omdat Vodafone hen de beloofde cursus niet heeft gegeven. Vervolgens heb ik klacht ingediend en zou ik binnen 5 dagen bericht krijgen. Niets meer gehoord maar ben er nu klaar mee. Ik heb een aantal Vodafone abonnementen maar deze gaan opgezegd worden. En defecte toestel gaat alsnog terug.
Anonymous
Niet van toepassing
Bij een klacht via het feedback formulier wordt er geantwoord binnen 10 dagen.
Is het een case die aangemaakt is dan is het een ander verhaal.
Kunnen helaas hier niets verder in betekenen voor je omdat de rest via de klantenservice gaat. 😞
ptwpeters
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels ook problemen met ram geheugen. Is volgelopen. Maar goed toestel gaat morgen retour en abonnement per direct beëindigt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic