Gulikers

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Camera onbruikbaar

Dag Smartphone Crew,
 
Allereerst bedankt voor de reactie op het bericht eerder deze week. Gisterenavond ben ik naar de Vodafone winkel gegaan en werd ik uitstekend geholpen.
Helaas was ik vergeten te zeggen dat ik nog een technisch probleem heb met mijn telefoon.
Zodra ik de camera opstart krijg ik een foutmelding: Onbekende netwerkfout opgetreden
In eerste instantie dacht ik dat de oorzaak het ontbreken van een simkaart was. Maar nadat ik mijn toestel dus gebruiksklaar heb blijft deze foutmelding verschijnen waarna de camerafunctie meteen wordt afgesloten.
Bij voorbaat dank voor de hulp!
 
 
6 Reacties 6
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hello!
 
Kijk eens of je een software update kunt uitvoeren voor je toestel.
Dat verhelpt vaak dit soort bugs.
Dat kun je vinden bij....(ff zoeken, heb hem zelf ook namelijk)...ah gevonden: bij instellingen --> toestel-info --> software update en dan bijwerken....
 
Mocht je zelf niet kunnen vinden of het niet zelf willen proberen, dan kun je dit ook evt. in de winkel laten doen.
 
Gulikers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Steef,
 
Dit heb ik gechecked en er is geen update beschikbaar. Ook heb ik de LCD test uitgevoerd waaruit bleek dat mijn front cam gewoon werkt, maar mijn mega cam niet blijkbaar.
Als ik kijk naar de app versie van de camera dan zie ik dat dit de meest recente versie is:
Front camera S5K6A3
Rear camera ZDFE02
 
Ik denk dat ik morgen inderdaad even langs de Vodafone winkel ga.
Bedankt voor je antwoord.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als je een andere camera-app download uit de PlayStore en je gebruikt die ipv de normale camera-app, werkt het dan wel?
 
Dat geeft meteen wat extra informatie mbt de trouble-shooting.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Steef86 schreef:
Hello!
 
Kijk eens of je een software update kunt uitvoeren voor je toestel.
Dat verhelpt vaak dit soort bugs.
Dat kun je vinden bij....(ff zoeken, heb hem zelf ook namelijk)...ah gevonden: bij instellingen --> toestel-info --> software update en dan bijwerken....
 
Mocht je zelf niet kunnen vinden of het niet zelf willen proberen, dan kun je dit ook evt. in de winkel laten doen.
 
Als dit ook niet werkt, dan kunnen we redelijk stellen dat het een hardwareprobleem is. Ik lees hier meer over op het web. Weliswaar niet exact dezelfde probs, maar wel veel cameraproblemen in het algemeen.
 
 
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Heeft de TS al een antwoord?
groennesby

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik heb mijn camera succesvol kunnen gebruiken zowel front als back camera.
Sinds gisteren heb ik identiek zelfde probleem. Ik heb de galaxyS3 volledig geformateerd + update + firmware update van camera... geen succes melding blijft. Andere software instaleren voor je camera werkt ook niet.
Bij verdere research ligt het blijkbaar aan een software variant van vodafone, dit probleem ontstaat niet bij een generic toestel. ( aanpassingen dat vodafone doet op je toestel ) ik kruis mijn vingers dat deze probleem met jelb zal verholpen worden. Raad af apps zoals skype, camfrog en andere apps die video streaming doen. Ik heb indruk dat hetbdan ontstaat.

Vriendelijke groeten,
Dave
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic