Wendy_S

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Camera Galaxy S3 Neo geeft zwart scherm

Goedemiddag,

Gistermiddag heb ik nog foto's gemaakt, en sinds gisteravond geeft mijn camera ineens zwart beeld..
De menu functies e.d. komen nog wel in beeld, alleen is het een zwart scherm. Als ik een foto maak is die ook zwart. De front camera doet het nog wel gewoon.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en ik hier aan kan doen, zonder dat ik mijn telefoon een paar weken kwijt ben? Dat probeer ik uiteraard het liefste te vermijden 🙂

Alvast bedankt!





Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hoi @Wendy_S

Wanneer ik het zo lees heb ik de indruk dat de lens kapot is. Als dit het geval is kun je er zelf maar 1 ding aan doen, helaas. En dat is wegbrengen of opsturen voor reparatie. Let er wel op of je garantie hebt!
Misschien dat ik een troost voor je heb.
Een eenvoudige smartphone als reserve is niet zo duur, kijk maar eens bij de vodafone prepaid modellen.
Tenminste als je geen reserve hebt en/of geen leentoestel krijgt.....

Groet,
Friesian

Bekijk in context

2 Reacties 2
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hoi @Wendy_S

Wanneer ik het zo lees heb ik de indruk dat de lens kapot is. Als dit het geval is kun je er zelf maar 1 ding aan doen, helaas. En dat is wegbrengen of opsturen voor reparatie. Let er wel op of je garantie hebt!
Misschien dat ik een troost voor je heb.
Een eenvoudige smartphone als reserve is niet zo duur, kijk maar eens bij de vodafone prepaid modellen.
Tenminste als je geen reserve hebt en/of geen leentoestel krijgt.....

Groet,
Friesian
Wendy_S
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Friesian,

Bedankt voor je reactie! Ik was er al bang voor haha. Ga inderdaad even een simpele smartphone als reserve er bij bestellen en deze naar de winkel brengen. Hij is nog geen jaar oud, dus als het goed is zit er nog garantie op!

Groet,

Wendy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic