toonvankr

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bundels aan en uitzetten

Ik wil in maart de bundel “1 Gb extra” aanzetten.  Koste me 7,50 euro

Wanneer moet ik het weer uitzetten, om te voorkomen dat ook in april er 1 Gb bijkomt?  Op de laatste dag van de maand, of meteen nadat ik het aangezet heb?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @toonvankr 
Ik ga er een beetje van uit dat je de 1GB Extra Data EU hebt aangevraagd?
Deze info staat bij Meer info op deze pagina:

  • Extra databundels Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de Extra databundels aan het einde van de maand uitgezet.
  • Je krijgt het volledige tegoed van de Extra databundels tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de Extra databundels EU aanschaft.
     

Dus je kan hem nu stop zetten en dan zal die pas aan het einde van de maand uitgezet worden, zoals op punt 1 te lezen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @toonvankr 
Ik ga er een beetje van uit dat je de 1GB Extra Data EU hebt aangevraagd?
Deze info staat bij Meer info op deze pagina:

  • Extra databundels Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de Extra databundels aan het einde van de maand uitgezet.
  • Je krijgt het volledige tegoed van de Extra databundels tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de Extra databundels EU aanschaft.
     

Dus je kan hem nu stop zetten en dan zal die pas aan het einde van de maand uitgezet worden, zoals op punt 1 te lezen. 

toonvankr
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gaat inderdaad om de extra databundel EU.  Bedankt voor het duidelijke antwoord.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic