Yake

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bundel niet zichtbaar bij actieve bundels

Heb Unlimited 1 week aangeschaft, SMS ontvangen, maar de bundel staat niet bij Actieve bundels.

Hoe lang duurt het voor ie actief wordt en hoe lang duurt het voor ie erbij komt te staan?

 

En wat zijn deze twee bundels?

 

Yake_0-1698167096280.png

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1109Oplossingen
  • 1190Likes

In de My Vodafone App wordt onder het kopje 'actieve bundels' wel de einddatum van de bundel vermeld. Normaliter krijg je dus altijd bij een Unlimited prepaid bundel wel een notificatie per SMS als deze is afgelopen, maar vanwege een tijdelijk incident kan dit momenteel dus niet het geval zijn. Hopelijk is dat snel opgelost, zodat je naast de informatie in My Vodafone nog een extra reminder krijgt wat betreft het aflopen van een Unlimited prepaid bundel.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1109Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Yake, goedemorgen!

De prepaid Unlimited Week bundel staat inmiddels in My Vodafone onder 'actieve bundels' zie ik! 🙂 Het kan soms een uurtje duren voordat zoiets is bijgewerkt in My Vodafone. 

Onder het kopje 'Voordeelbundels' staan enkele bundels die je naast de reguliere dag-, maand- en unlimited prepaid bundels nog kunt activeren via My Vodafone 🙂 De bundels in je screenshot staan ingeschakeld. Wat betreft het datalimiet in het buitenland. Wij hebben een standaard datalimiet ingesteld om jou als klant te beschermen tegen onverwacht hoge kosten. De andere bundel zegt het eigenlijk al. Bij je eerstvolgende opwaardering krijg je eenmalig 25% extra tegoed.

Yake
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 Wij hebben een standaard datalimiet ingesteld om jou als klant te beschermen tegen onverwacht hoge kosten.

 

Handig! Hoe hoog is deze standaard datalimiet?

 

 Bij je eerstvolgende opwaardering krijg je eenmalig 25% extra tegoed.

 

Sinds wanneer geldt deze 'bundel'? Bij de vorige opwaardering heb ik dit namelijk niet gehad.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1109Oplossingen
  • 1190Likes

@Yake De standaard limiet voor datagebruik in het buitenland staat ingesteld op € 60,50. Dit geldt ook als je een mobiel abonnement hebt. In dit geval gaat het om prepaid, dus als je minder tegoed hebt dan blijf je hier natuurlijk onder zitten. Bij een mobiel abonnement waarbij het verbruik achteraf wordt gefactureerd kunnen deze kosten snel oplopen en wil je niet een maand later een fikse rekening gepresenteerd krijgen. 

Zo te zien had je een prepaid simkaart besteld inclusief tegoed. De registratiebonus is hierbij gekomen en vervolgens heb je zelf nog opgewaardeerd. Na deze laatste opwaardering is de 25% extra tegoed geactiveerd, welke geldt voor jouw eerstvolgende opwaardering.

 

Yake
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is deze bundel een week geldig of is ie tot 23:59 over 6 dagen geldig?

En hoe zit dat met de dagbundel?

Krijg je een notificatie als de bundel is afgelopen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1109Oplossingen
  • 1190Likes

Jouw weekbundel is komen te vervallen op 00:00 uur op 31 oktober 🙂 Een dagbundel is geldig tot 23:59 uur op de dag van aanvraag. Om 00:00 uur komt deze dus te vervallen. 

Yake
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eh, ok..

 

Krijg je een notificatie als de bundel is afgelopen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1109Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Yake 
Ik moest dit even voor je laten dubbelchecken, omdat dit per bundel weer verschillend is. Bij de prepaid Unlimited bundel krijg je wel een SMS als deze is verlopen. Wél staat er op dit moment een ticket open dat o.a. notificaties per SMS niet altijd worden ontvangen. Dit is in onderzoek. Mocht je de SMS dus niet hebben ontvangen, dan heeft dit dus te maken met dit ticket.

Yake
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als je dat niet in de gaten hebt vliegt je prepaid tegoed er dus zo doorheen?

Kan de app dit niet ook als notificatie en/of als email doen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1109Oplossingen
  • 1190Likes

In de My Vodafone App wordt onder het kopje 'actieve bundels' wel de einddatum van de bundel vermeld. Normaliter krijg je dus altijd bij een Unlimited prepaid bundel wel een notificatie per SMS als deze is afgelopen, maar vanwege een tijdelijk incident kan dit momenteel dus niet het geval zijn. Hopelijk is dat snel opgelost, zodat je naast de informatie in My Vodafone nog een extra reminder krijgt wat betreft het aflopen van een Unlimited prepaid bundel.

Yake
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is de status van dit "tijdelijk incident"?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1109Oplossingen
  • 1190Likes

@Yake Het tijdeljke probleem dat notificaties per SMS niet werden verstuurd is opgelost 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic