http://shop.www.hi.nl/hi/mcsmambo.p?M5NextUrl=RAPRD&art_id=TAP616go&xart_id=A24C3n4,A24Mn5Nou bellen doe ik bijna niet.
Dus betalen voor onbeperkt bellen is leuk en handig als het nodig is. Maar ja bel bijna niet.
En ik wil wel veel data want internetten doe ik graag en juist overal zonder enige gepiep erover.
Nu heb ik 2 gb en elke maand red ik het omdat ik mezelf in hou
😛 Dus ik zag bij hi nu 99 euro betalen voor je tel, wat echt normaal is ( tenzij het lease is alleen dat zie ik nergens ) en je kan kiezen wat je wilt en je krijgt spotify gratis ( 10 euro )
Dus ik betaal ongeveer 55 a 60 euro permaand en heb inplaats wat ik nu heb 2 gb dan 8gb en gratis spotify en betaal flink wat minder voor een telefoon en heb 4g.
Ik betaal nu 60 en heb 2 gb en de rest is onbeperkt, ja leuk wie sms't er nog ? En ja bellen doe ik dan niet maar ja wil wel veel data dus krijg ook standaard derest erbij.
Dus als ik zo ga uitrekenen.
Hi 55 a 60 per maand voor meer data en 4g en maar 99 euro bij betalen. Plus spotify wat ik wil hebben.
Vodafone: 60 a 65 euro permaand betaal 180 euro bij en nog eens 10 euro erbij voor mijn spotify. Wat heb ik dan 6 gb aan internet en onbeperkt bellen en sms wat ik bijna niet gebruik maar wel voor betaal.
24 x 60 euro plus 100 hi
24 x 75 euro plus 180 voda