Bols

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buitenlandse bundel activeren in My Vodafone

Ik las onderstaande tekst op jullie website. Hoe werkt dit precies? Ik woon in duitsland net over de grens.

Gr, Michel

Alternatief product voor gebruik in het buitenland
Met je Vodafone abonnement heb je een totaalpakket voor bellen, sms'en en internet in binnen- én buitenland. Vanaf 1 juli is het ook mogelijk om een product van een andere telecomaanbieder te gebruiken voor bellen, sms'en en internet in het buitenland.
Om hier gebruik van te maken schaf je zelf een bundel aan bij een andere aanbieder. Deze bundel kun je vervolgens activeren in My Vodafone. De kosten voor deze bundel worden apart door de andere aanbieder in rekening gebracht. Voor meer informatie over kosten en mogelijkheden neem je contact op met de alternatieve aanbieder van jouw keuze.
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @Bols

Ik heb dit even nagevraagd. Het komt erop neer dat je contact opneemt met een provider die deze service aanbiedt om er gebruik van te maken. Bijvoorbeeld als dit via de website kan dan meldt je je via die manier aan en dan gaat alle roaming die je doet van die bundel. Je betaalt dan ook aan die provider. Ook alle service voor roaming gaat dan daarheen. Je hebt dan zeg maar bij 2 providers tegelijk een dienst.

Dit is dus geen dienst die Vodafone aanbiedt, maar Vodafone maakt het voor jou alleen mogelijk om een dienst van een andere aanbieder te gebruiken. Als je dat wilt, dan dien je zelf die alternatieve aanbieder te zoeken en daarmee contact op te nemen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic