STrek77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buitenlander en prepaid simkaart

Ik woon in Belgie maar zal voor een weekend in mei heel intensief (mobiel) internet willen gebruiken op mijn gsm in Nederland. Daarom zou ik een prepaid simkaart willen aankopen.
Mijn gsm kan 2 simkaarten aan. Deze simkaart (nederland) zou enkel voor mobiel internet gebruikt worden (300 tot 400 mb per dag)
Bedoeling is ook om hoge roaming tarieven van belgisch provider te ontwijken.

1) Is dit mogelijk en welke kosten zijn daar aan?
2) welke informatie is voormij opde site van toepassing en welke niet (als buitenlander)
3) Hoe kan ik dat vanuit België aanvragen of kan ik dit enkel in Nederland doen?
4) Mogelijk zou iik in de toekomst (om de zoveel maand) nog willen gebruik maken van deze simkaart, kan dit?

Graag zo veel mogelijk info of verwijzingen naar waar dze info op de site te vinden is.

Alvast dank voor alle info
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Beste

Allereerst welkom op het forum!
Het beste kun je hier eens kijken betreft data simkaarten: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel-internet/prepaid/internet-op-je-tablet.shtml Tevens staan hier ook de kosten en de voorwaarden beschreven.
Het prepaid-tegoed voor je tablet kun je direct opwaarderen via iDEAL/ my vodafone. Daarna kun je bloxen aansluiten wat vaker goedkoper is dan zo te internetten zonder bloxen
Helaas is het niet mogelijk om de simkaart naar het buitenland toe te sturen. Dit moet echt of via een winkel of via een adres in Nederland.


Let erop:
Waardeer het beltegoed op via één van de Vodafone Prepaid opwaardeermethoden. Het beltegoed is 12 maanden geldig vanaf het moment van opwaarderen. Als je binnen 3 maanden na het vervallen van het beltegoed weer opwaardeert is het beltegoed opnieuw 12 maanden geldig.
Het initiële beltegoed is 3 maanden geldig na activatie van de simkaart. Dit kun je ook weer terug vinden in de voorwaarden.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!



Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic