arthur69

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buitenland

Hallo Vodafone.
Volgens mij hebben jullie een nieuwe uitdaging.

De uitdaging is volgens mij
HOE KUNNEN WIJ ONZE VASTE KLANTEN ZO VEEL MOGELIJK PESTEN.

Waarom ik deze mening ben gaan aannemen?
Graag wil ik met mijn Red Abonnement ook in het buitenland gebruik maken van mijn data/bel bundel. En ja dat kan, alleen willen jullie wel dat ik daar 15 euro voor betaal.
Schande!!! Dit soort pesterijen zorgen er bij mij voor dat ik aan het eind van mijn abonnement vertrek. Jammer!!! Want ik ben verder zo tevreden over jullie netwerk.
Groet Arthur.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Ervera11

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelde probleem, ik wil mijn Red 3B abonnement omzetten in een Euro abonnement maar kreeg te horen dat ik 40 euro moest betalen in totaal! Daarna gebeld en het bleek niet mogelijk te zijn om nu mijn Red3B om te zetten naar Euro abonnement, omdat er vanaf november (sinds de persberichten in het nieuws dus eigenlijk) al een storing is met omzetten van abonnementen en dat kan nog wel even duren. Ik ben veel in het buitenland dus betaal daardoor nu ca. € 160 per maand aan gebruik/bundels etc. ipv de normale abbonementskosten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hallo beiden!

Ik kan me goed voorstellen dat je het jammer vindt dat er een bedrag berekend wordt voor het omzetten van je abonnement. Echter, willen we ook bestaande klanten de mogelijkheid bieden om nu al gebruik te maken van deze nieuwe roaming mogelijkheid. Dit inderdaad tegen een kleine vergoeding. Met deze nieuwe abonnementen loopt Vodafone namelijk al vooruit op de Europese roamingwetgeving van 2017.



Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic