Ernoor

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buitenland

Ik heb een Red business super multisim abonnement, 1 sim in mijn iPhone en 1 sim in mijn iPad. Nu krijg ik in het buitenland op de iPad de melding geen service. Op mijn iPhone heb ik wel verbinding. Moet ik iets aan laten zetten of kan ik dat zelf? Zo ja waar of hoe doek dat.

Groet erik
4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo Ernoor,

Welkom op het Vodafone Forum! En bedankt voor het stellen van je goede vraag 😄

De MultiSim Business simkaart is een nationale data only simkaart.
Standaard staat roaming uit op de MultiSim Business. Dit kan worden aangepast door te bellen naar de klantenservice. Vervolgens kun je roamen tegen reguliere data roaming tarieven in de betreffende landen. Je 1GB buitenland-bundel deel je dus niet met je MultiSim.
wimvantongeren

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
MultiSim Business simkaart is een nationale data only simkaart.

Dat is dus een vette adder onder het gras!!

Helemaal niet zo attractief dus die Business Abbonnementen 😞

serial

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Gelukkig kan je als zakelijke klant gewoon iPhone hotspot gebruiken, en gewoon met je iPad van je databundel van je gewone sim gebruik maken in het buitenland.

Overigens vind ik het wel vreemd dat vodafone voor zakelijke gebruikers dit niet aanpast voor de extra sims, gemak dient de mens zou ik zeggen.
PBoehlee

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo is het niet verkocht!! Ik kon mijn 1gig databundel gewoon in het buitenland gebruiken. Staat zelfs HIER op de introductie van red multisim. En verschillende vodaphoners beweren dat het sinds 02-09 mogelijk is. Maar hoe?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic