Martyman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buitenland, geen 4G

ik ben in Engeland en heb geen 4G meer sinds twee dagen. Mijn alles in een bundel staat aan, heb je telefoon al aan en uitgezet. Niets helpt. Wie weet hoe dit kan?
Bij voorbaat dank.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi! Martyman,

Heb je misschien en locatie voor ons? Ben je misschien op dit moment in Londen? En maak je gebruik van Vodafone UK? Op sommige plekken kan het 4G bereik iets minder zijn dan op andere plekken ook daar wordt (in de UK) hard aan gewerkt ;)!

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi! Martyman,

Heb je misschien en locatie voor ons? Ben je misschien op dit moment in Londen? En maak je gebruik van Vodafone UK? Op sommige plekken kan het 4G bereik iets minder zijn dan op andere plekken ook daar wordt (in de UK) hard aan gewerkt ;)!
Martyman
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben in het zuid westen van Engeland. 3G werkt ook niet (meer).
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Omdat ik niet weet wat je locatie is in het zuiden van Engeland kun je via de volgende link, https://www.vodafone.co.uk/explore/network/uk-coverage-map/index.htm controleren of het gebied waar je zit ook de volledige dekking bied.

Ik hoop dat dit je meer informeert Martyman! Heb je nog opmerkingen stel deze gerust.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Martyman,

Het kan voorkomen dat je in het buitenland met een provider geen gebruik kun maken van alle frequenties. Mocht dat het geval zijn, kun je ook wisselen van provider. Is het wel nog gelukt om verbinding te krijgen?
Martyman
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen verbinding mogelijk sinds dinsdag jl. Zal in NL klantenservice bellen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Martyman

Heb je ondertussen telefonisch contact gehad? En wat is daaruit gekomen?
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Het klinkt alsof je rondreist door Engeland. De dekking in de dunner bevolkte gebieden (en daar hebben ze er wel wat van) is vaak minder goed; geen 3G en zeker geen 4G. Het kan soms helpen handmatig een ander netwerk te kiezen (bijv. EE of O2).

In grote steden als Southampton, Bristol en Londen heb je wel 4G, in de wat kleinere steden 3G, en buiten steden op het platteland vooral 2G.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic