Knijntje2077

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buitenland email niet synchroniseren.

Email wilt niet meer synchroniseren. Zit nu in het buitenland (Kos) maar mijn man en ik hebben er alle twee last van. We hebben alle twee een Samsung.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Knijntje2077
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hebben jullie samen last van Internet of alleen last van het synchroniseren van je mail?
Dit ligt dan aan je mail provider en het lijkt me handig om daar even te vragen wat het probleem is.
Staan deze instellingen wel goed? Al eens eerder wel mail ontvangen daar? Welk mail server gebruik je?

Als je helemaal niet op internet kan dan is er een fout in je APN instellingen (zou kunnen). En mocht het probleem zich ook voordoen tijdens WiFi in het hotel/appartement of iets, dan kan het zijn dat ze dit niet toestaan omdat je in het buitenland bent (voorzorgsmaatregelen voor spammers). Maar goed, zoals ik al schreef, het kunnen meer facturen zijn.

De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:

  • Naam: Vodafone
  • APN: live.vodafone.com
  • Proxy: Niet ingesteld
  • Poort: Niet ingesteld
  • Gebruikersnaam: Niet ingesteld
  • Wachtwoord: Niet ingesteld
  • Server: Niet ingesteld
  • MMSC: Niet ingesteld
  • MMS-poort: Niet ingesteld
  • MCC: 204
  • MNC: 04
  • Verificatietype: PAP
  • APN-Type: default
  • APN-Protocol: IPv4
  • Roamingprotocol voor APN: IPv4

Anders hoor ik graag wat en hoe het probleem ontstaat (zie vragen bovenaan).

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Knijntje2077
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hebben jullie samen last van Internet of alleen last van het synchroniseren van je mail?
Dit ligt dan aan je mail provider en het lijkt me handig om daar even te vragen wat het probleem is.
Staan deze instellingen wel goed? Al eens eerder wel mail ontvangen daar? Welk mail server gebruik je?

Als je helemaal niet op internet kan dan is er een fout in je APN instellingen (zou kunnen). En mocht het probleem zich ook voordoen tijdens WiFi in het hotel/appartement of iets, dan kan het zijn dat ze dit niet toestaan omdat je in het buitenland bent (voorzorgsmaatregelen voor spammers). Maar goed, zoals ik al schreef, het kunnen meer facturen zijn.

De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:

  • Naam: Vodafone
  • APN: live.vodafone.com
  • Proxy: Niet ingesteld
  • Poort: Niet ingesteld
  • Gebruikersnaam: Niet ingesteld
  • Wachtwoord: Niet ingesteld
  • Server: Niet ingesteld
  • MMSC: Niet ingesteld
  • MMS-poort: Niet ingesteld
  • MCC: 204
  • MNC: 04
  • Verificatietype: PAP
  • APN-Type: default
  • APN-Protocol: IPv4
  • Roamingprotocol voor APN: IPv4

Anders hoor ik graag wat en hoe het probleem ontstaat (zie vragen bovenaan).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic