Gommel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buitenland duurder met MCC

Hoi,

of ik doe wat fout of ik snap het niet, maar heb net een Prepaid MCC binnen gekregen om deze vakantie voordelig in het buitenland te internetten. Want, 35 mb 2 euro. Maar blijkbaar zit er verschil in Prepaid en gewoon en de MCC kaart? Want dit kost 7,50 voor het zelfde alleen zonder bellen.

Gelukkig nog niet opgewaardeert. Heb ik nu het verkeerde besteld? Wil hem gebruiken in mijn Vodafone MiFi.
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Gommel,

De toevoegingen voor een mobiele Prepaid simkaart en een Prepaid Data Sim Only zijn inderdaad verschillend. De Alles-in-1 op Reis is bij de laatste variant, de data-sim niet mogelijk. De Alles-in-1 op Reis bevat namelijk ook bel en sms minuten. Bellen en sms'en is niet mogelijk met de data-sim, vandaar dat dit ook niet wordt aangeboden. Bij de data-sim kun je inderdaad de Data Dagbundel op Reis gebruiken. Actuele prijsinformatie en de inhoud van deze bundel kun je vinden op deze site. De Prepaid Data Sim Only is dus wel bedoeld voor de Vodafone MiFi, alleen het tarief van de bundel zijn verschillend.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic