mike3009

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buitenland Producten

In de Vodafone app bij buitenland->instellingen buitenland->gebruik in het buitenland kan je een alternatieve buitenland provider configureren.

Nu ga ik binnenkort op vakantie, maar ik heb geen idee hoe dit in zijn werk gaat. Zou dit aan mij uitgelegd kunnen worden?

Bedankt!
4 Reacties 4
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @mike3009 ,
Op onze buitenland pagina kun je lezen hoe het in zijn werk gaat. Let wel, je neemt dus een dienst af van een andere provider. De service en afrekening gaat dan ook via hen. Had je onze nieuwe Alles-in-1 op Reis (XL) bundel al gezien? Wellicht is dat wel makkelijk voor je.
Ik wens je vast een prettige vakantie toe. Groetjes, Per

CC1959

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik kan niets vinden op de buitenland pagina hierover. Er staat alleen reclame over de alles in 1 pakketten. En gisteren heb ik tig keer geprobeerd die XL bundel te activeren. Zonder succes.
Link naar de info plaatsen svp?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Je kunt het vinden onderaan de Kosten op reis pagina.

Alternatief product voor gebruik in het buitenland

Met je Vodafone abonnement heb je een totaalpakket voor bellen, sms'en en internet in binnen- én buitenland. Vanaf 1 juli is het ook mogelijk om een product van een andere telecomaanbieder te gebruiken voor bellen, sms'en en internet in het buitenland.
Om hier gebruik van te maken schaf je zelf een bundel aan bij een andere aanbieder. Deze bundel kun je vervolgens activeren in My Vodafone. De kosten voor deze bundel worden apart door de andere aanbieder in rekening gebracht. Voor meer informatie over kosten en mogelijkheden neem je contact op met de alternatieve aanbieder van jouw keuze.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic