FL1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buiten bundel kosten na onverwacht aflopen 3 maanden onbeperkte data

Hallo
Als nieuwe klant krijg je van Vodafone de eerste 3 maanden onbeperkt data.
Doordat ik niet besefte dat die drie maanden afliepen heb ik de laatste 7 dagen buiten bundel kosten gemaakt.
Ik was hiervoor klant bij KPN waar je snelheid wordt verlaagd als je over je data gaat maar nog wel online kan zonder extra kosten.
Bij Vodafone kan dat ook maar wordt dit niet standaard geactiveerd. Als je Vodafone belt kunnen ze dit voor je aanzetten.
Mijn vraag is waarom Vodafone niet net als KPN standaard je abbonnentsnelheid verlaagt als je over je bundel gaat zonder extra kosten. Ik vraag je ook af waar ik bezwaar kan maken tegen de extra kosten die in mijn geval in rekening zijn gebracht over de laatste 7 dagen.

2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
FL1, welkom op het Vodafone Forum. Hiervoor is gekozen in het beleid. Elke provider heeft zijn eigen diensten en producten. Dit kan dus per provider anders werken. Een klacht kan worden ingediend via https://vodafone.nl/klacht.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic