Sanne87

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Buiten bundel kosten internet

Ik ben vorige maand buiten mijn internet bundel gekomen. Wat bleek de vodafone ap had problemen. Ik had in de ap nog 500mb over en toch stond ik al 4 euro buiten mijn bundel. Ik kon niet zien waarvoor en dacht dus dat het niet mijn internet was daar had ik namelijk nog 500Mb van staan. En dag of iets daarna werd mij gevraagd mijn inlognaam te veranderen van mijn mobiele nummer naar mijn e-mail, nadat ik dat gedaan had en de ap weer kon opstarten stond mijn bundel op nul en was mijn buiten mijn bundel bedrag opeens eens paar euro hoger! Ik houd de ap altijd goed in de gaten om niet over mijn bundel heen te gaan. Vandaag kon ik mijn tegoed helemaal niet opvragen. Ik Snap dat jullie er mee bezig waren maar dat ik er vandaag nog steeds niet goed gebruik van kan maken en dat de informatie in de ap zo erg afweek van de werkelijkheid Valt mij erg tegen van jullie. Dit gaat mij gewoon bijna 10 euro kosten bovenop mijn abbo van 46 euro. 😞
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Sanne87,

Balen zeg dat de app niet functioneert. Het enige wat je kunt doen is de mobiele website nog in de gaten houden. Als het goed is staat in de app tot wanneer deze is gesynchroniseerd. Daardoor weet je altijd dat er nog een gedeelte af kan gaan. Het gelukkig is de nieuwe maand weer in gegaan en heb je weer te goed. Je kunt altijd bij je blozen kijken of je de blos beperkt internet kan aanzetten. Hier door wordt het internet een flink stuk trager als je buiten je bundel komt maar je betaald verder niks extra's. Tevens is het in de meeste telefoons mogelijk om een blokkade te laten ingaan als je aan t einde van je bundel zit. Deze vind je terug bij mobiele gegevens.

Betreft het forum: wij kunnen je alleen maar tips and tricks geven. Helaas kunnen wij niet in de systemen van Vodafone.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic