davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Bug MyVodafone maakt aanpassen buitenland limiet onmogelijk.

Hoi hoi,

In de webversie van MyVodafone lijkt de optie van de limiet voor kosten in het buitenland compleet verdwenen. Ik kan hem niet meer terugvinden, meer klanten hebben hier elders (tweakers.net) melding van gemaakt.

Daarnaast is die optie in de MyVodafone app ook onbruikbaar geworden. Ik weet vrijwel zeker dat mijn limiet eerst op €60,50 stond (lager instellen was niet mogelijk). Nu staat de limiet op €0,00 en kan ik hem helemaal niet aanpassen.


Werk aan de winkel?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels kan ik in de webversie van MyVodafone de buitenland limiet weer aanpassen.
Via de MyVodafone app (nog) niet, maar hey: "Iets is beter dan niets".

Bekijk in context

9 Reacties 9
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Chris, bedankt voor het doorgeven. Zoals besproken hebben we dit verder in onderzoek. Zodra ik meer weet laat ik iets weten.
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
We zijn meer dan een maand verder en er is niets veranderd.
Serkan bezigt nette communicatie en is een prima spreekbuis maar dat is dan ook alles.
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels kan ik in de webversie van MyVodafone de buitenland limiet weer aanpassen.
Via de MyVodafone app (nog) niet, maar hey: "Iets is beter dan niets".
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
ChrisNL,

Het zou nu ook via de My Vodafone app weer moeten kunnen 🙂
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Sietske schreef:
@ChrisNL,

Het zou nu ook via de My Vodafone app weer moeten kunnen 🙂
Hey Sietske, tof dat jullie de puntjes op de i willen zetten.. Ik kan nog niet via de app de datalimiet aanpassen. Krijg nog steeds het scherm te zien waarvan ik de screenshot plaatste, maar waar ik ook probeer te 'klikken' er is geen mogelijkheid om een limiet te selecteren

Daarnaast zegt de app dus dat mijn limiet op 0,00 staat, wat een verkeerde weergave is.

Destijds heb ik Serkan al toestemming gegeven dat jullie mijn account mogen gebruiken om het te testen. Ik neem aan dat jullie 'technische mannetjes' kunnen inloggen zonder dat ik mijn MyVodafone mail/wachtwoord hoef te geven, vraag anders naar raak.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
ChrisNL, speelt bovenstaande nog steeds? Of is het nu inmiddels ook via de app opgelost? Ik hoor het graag.
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
@Serkan het speelt nog steeds via de app. Bovenstaande screenshot is nog altijd wat ik te zien krijg, niets instelbaar.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
ChrisNL,

We hebben afgelopen weekend wat werkzaamheden gehad mbt My Vodafone.
Als ik in de app kijk, is het datalimiet in te stellen. Zou jij het nogmaals willen checken en ons iets willen laten weten?
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Sietske het speelt (ook na de werkzaamheden van 22-10-'17) nog steeds via de app. Bovenstaande screenshot is nog altijd wat ik te zien krijg, niets instelbaar.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic