Anka

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Brst in scherm

Ik ben super tevreden met mijn telefoon. Je kunt er werkelijk alles mee. Alleen het scherm is een drama.
Er wordt verteld gorillaglas supersterk, maar mijn scherm had, met de beschermhoes erom heen al krasjes en na 1 keer stoten zit er een hele barst in het scherm.
Neem aan dat dit toch niet de bedoeling is van gorillaglas?
 
 
4 Reacties 4
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Anka, vervelend om te horen dat het scherm gebarsten is. Ik wil je aanraden om, als je je toestel via Vodafone gekocht hebt, dit via een Vodafone winkel ter reparatie aan te bieden. Val-, stoot- of drukschade valt echter niet onder de fabrieksgarantie. Als je een verzekering hebt afgesloten, valt het mogelijk wel daaronder.
jeffrey1978

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ,
 
Ik heb hetzelfde met flipcover en na een week zat er al een barst in niet gevallen ofzo.
Betaal een dure verzekering van 15 euro per maand en in de winkel zeggen ze doodleuk je bent je telefoon minimaal 2 weken kwijt.
 
Terwijl bij de gsmboer op de hoek het schermpje er binnen 5 min in hebben zitten.
 
Waardeloze service en vraag me af waarom ik een dure verzekering heb.
 
De samsung s3 ben ook echt niet tevreden mee en de service van vodafone al helemaal niet.
Voor dit geld verwacht je toch een betere service
elroy944

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
jeffry1978 het is ook aan de ene kant logisch, toestel moet naar de reparateur van de verzekering voor onderzoek (of hij wel of niet te maken is) indien deze te maken isword het gerepareerd, indien onherstelbaar dan wijst de rest vanzelf. dit heeft nu eenmaal tijd nodig.
 
De Gsmboer om de hoek kan het eventueel ook wel repareren maar hij zal geen erkend reparateur zijn en dus kan je fluiten naar je garantie en verzekering mocht er wat gebeuren. Staat meestal ook in het contract/garantiebepaling, maar uit ervaring weet ik dat bijna niemand dat leest 🙂
Meersjem85

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Het scherm is inderdaad heel slecht; of de monteur op de lijnbaan in Rotterdam weet niet helemaal hoe hij een scherm repareert. Had de eerste keer mijn telefoon flink laten vallen. Was niet verzekerd, dus 200 euro betaald om hem te laten repareren (prima service: ze bestellen een onderdeel, een week later kun je terugkomen en binnen een uur is het gemaakt). Maar een week na de reparatie zat er alweer een barstje in het scherm waardoor ik het hele scherm het niet meer deed!! Natuurlijk nog steeds niet verzekerd, maar had ook geen zin na een reparatie volgens de monteur. Terug bij de winkel zeggen ze dat het scherm ook stuk kan gaan door bijv. sleutels in je tas of broekzak. Maar heb altijd een flipccover om mijn mobiel gehad en hem nooit bij harde voorwerpen in mijn tas oid gedaan. Ik baal echt als een stekker, maar ga niet nog eens 200 euro betalen voor een reparatie als de kans zo groot is dat je scherm daarna weer zo makkelijk stuk gaat.
Heeft iemand tips over hoe nu verder?
 
X Mir
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic