jgboss

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bonus prepaid mobiel internet niet bijgeschreven

Op 11 juli j.l. een prepaid mobiel internet kaart gekocht voor €.17,50 waarvoor 1GB aan data en een tegoed van €.2,50 werd ontvangen. Direct opgewaardeerd met €.10,-- en van het nieuwe tegoed van €.12,50 een 4G Blox van €.5,-- gekocht.
Tevens mijzelf geregistreerd en zou als bonus hiervoor €.12,50 extra tegeoed bijgeschreven krijgen. Op 18 juli kreeg ik een SMS dat mijn bonus was bijgeschreven maar tot nu toe zie ik dit niet in mijn tegeoed verschijnen. Van de klantenservice kreeg ik een onduidelijk antwoord.

Hoelang gaat dit duren ?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey jgboss

Vervelend dat het nog niet zichtbaar is in my vodafone. Echter gaat dit via de klantenservice en kunnen wij je hier niet mee verder helpen omdat wij geen inzicht hebben op betalingen of het activeren van tegoeden, wij kunnem vanuit hier niet in het systeem en hier worden geen privacy gegevens gedeeld.
Hier op het forum worden tips and tricks gedeeld voor en door forumleden.
Ik raad je aan om hierover nogmaals contact op te nemen via de klantenservie. Dit kun je tevens doen door een bericht te posten op de wall op facebook (post er dan meteen een link bij van dit topic en houd er rekening mee dat alles op volgorde van binnenkomst wordt afgehandeld. Het kan dus zijn dat je even op een antwoord dient te wachten), via twitter of vua de chat.
Ik hoop voor je dat het snel wordt bijgeschreven.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic