Moniek00

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bonus bij opwaarderen prepaid+ na 6 mei 2014

Vraagje over de bonus die je krijgt als je opwaardeert met 10 (of 20) euro.

Mij is niet helemaal duidelijk of je nu moet kiezen bij 10 euro opwaarderen tussen of 100 sms-jes, 100 belminuten of 100 MB of dat je zelf mag bepalen wat je met die 100 doet?
Dat je dus ook mag kiezen tussen bijvoorbeeld: 70 sms-jes, 20 MB en 10 belminuten? En zo ja, hoe geef je dat dan aan en kan je dat dan elke maand veranderen?

Alvast bedankt voor de reacties 😉 Moniek
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @Moniek00

Aangezien er staat "bij elke opwaardering" betekent dat inderdaad dat je elke keer dat je opwaardeert nieuwe bonus eenheden krijgt. Stel je waardeert vandaag op dan krijg je gratis MB's, belminuten en sms'jes. Deze kun je maximaal 30 dagen gebruiken (dus bijvoorbeeld ook 10 dagen als je dit wilt). Als je volgende week wéér gaat opwaarderen dan krijg je wéér gratis MB's, belminuten en sms'jes. De 30 dagen gaan altijd weer opnieuw in op het moment dat je opwaardeert, dus ook als je binnen die 30 dagen opnieuw opwaardeert. Hou er wel rekening mee dat je niets van het overgebleven tegoed meeneemt naar de volgende opwaardering.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi Moniek, allereerst welkomop ons forum. Leuk dat je ons hier hebt gevonden. Je hoeft niet te kiezen, je krijgt de eenheden en wat je dan verbruikt wordt als eerste uit de gratis eenheden verrekend. Dus ga je eerst 10 minuten bellen dan heb je nog 190 over. Stuur je daarna een sms -> 189 dan ga je 5MB internet verbruiken -> 184 over. We Willen het zo makkelijk mogelijk maken voor de klanten vandaar dat we hiervoor hebben gekozen:D
Habibe

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ,ik zie bij my vodafone app 18 euro voordeel naar buitenland en ik zie ook 15 euro belblox .
Wat betekent dat ?? Is prepaid kaart
Gr
Moniek00
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie Per!

Ik heb nog een paar vraagjes.
-Stel dat ik binnen 30 dagen door de bonus heen ben en ik waardeer weer op binnen die 30 dagen, krijg ik dan al weer de bonus eenheden? Of moet ik daarvoor 30 dagen wachten?
-Als ik door de bonus heen ben en ik gebruik internet, dan geldt het internet tarief van 1 euro pd voor 100 MB?
- Als ik een internet Blox koop van 200 MB voor 9,50 dan neem ik aan dat de internet MB niet van de bonus eenheden in mindering wordt gebracht, toch?
- Kan ik een Blox ook halverwege de maand kopen?
- Jammer dat er geen sms blox meer te koop is 😉

Bedankt alvast weer voor je reactie!

Vriendelijke groet, Moniek
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Moniek00

De antwoorden op je vragen staan ook op de Prepaid+ pagina op onze site vermeld. Heb je daar eens gekeken?

"Je krijgt bij elke opwaardering gratis MB's, belminuten en sms'jes. Deze zijn 30 dagen geldig. Hierna betaal je het Prepaid+ tarief:"

Je kunt ook gewoon een BloX daarbij aansluiten. Dan gaat al het internetgebruik van je BloX af, en niet van je bonus. Je kunt een BloX op elk gewenst moment activeren. De geldigheid verschilt wel per BloX. 😄
Moniek00
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Maartje voor je reactie. Ik had wel op Prepaid+ pagina gekeken en al een hoop informatie gevonden, maar voor de zekerheid toch nog even onderstaande vraag:

"Je krijgt bij elke opwaardering gratis MB's, belminuten en sms'jes. Deze zijn 30 dagen geldig. Hierna betaal je het Prepaid+ tarief"

Stel dat ik binnen die 30 dagen door de bonus heen ben en ik waardeer weer op binnen die 30 dagen, krijg ik dan al weer de bonus eenheden? Of moet ik daarvoor 30 dagen wachten?

Als ik hier een positief antwoord op krijg, ben ik om 😉

groet, Moniek

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @Moniek00

Aangezien er staat "bij elke opwaardering" betekent dat inderdaad dat je elke keer dat je opwaardeert nieuwe bonus eenheden krijgt. Stel je waardeert vandaag op dan krijg je gratis MB's, belminuten en sms'jes. Deze kun je maximaal 30 dagen gebruiken (dus bijvoorbeeld ook 10 dagen als je dit wilt). Als je volgende week wéér gaat opwaarderen dan krijg je wéér gratis MB's, belminuten en sms'jes. De 30 dagen gaan altijd weer opnieuw in op het moment dat je opwaardeert, dus ook als je binnen die 30 dagen opnieuw opwaardeert. Hou er wel rekening mee dat je niets van het overgebleven tegoed meeneemt naar de volgende opwaardering.
Moniek00
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je uitleg Maartje! Het is mij allemaal duidelijk ;-).

groet, Moniek
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Moniek00 Mooi! 😄
Eva____x

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,
Ik heb net 10 euro geopwaardeerd maar krijg mijn 100 mb/sms'jes/ belminuten niet.
Ik heb ook een fantastic friday deal gedaan dus misschien ligt het daar aan? Ik heb de 500 mb voor 2 euro gebruikt.

Anonymous
Niet van toepassing
Wat zie je staan in my Vodafone?
Staat het daar ook niet raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen in de systemen zien waar het mis gaat.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Eva____x , is het nog gelukt met het antwoord van Steven?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic