Josef123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bluetooth Tethering

Ik heb een Tomtom510 die ik koppel voor verkeersinfo en flitsers met mijn mobiele telefoon ( samsung A5 (2016)
Sinds ik 2 weken geleden Vodafone van de zaak heb gekregen werkt de verbinding via Bluetooth tethering niet meer.
Wat moet ik nu doen?
Daarvoor had ik KPN wat altijd perfect goed ging.
Graag reacties aub.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Josef123

Heb je de koppeling tussen Tomtom en je telefoon al eens verwijderd en opnieuw gekoppeld?
Daarnaast dien je wel de juiste apn in te stellen (live.vodafone.com bij je hotspot instellingen en evt controleren in tomtom. Kun je dit eens controleren?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Josef123
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb wel niet zoveel verstand van Android, maar kan deze site je misschien helpen?
https://handleidingen.vodafone.nl/samsung/galaxy-s5/het-toestel-aanpassen/de-telefoon-als-wifi-hotspot-instellen-en-gebruiken/

Anders zal je toch even moeten wachten op iemand die meer van Samsung/Android af weet.
Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Josef123

Heb je de koppeling tussen Tomtom en je telefoon al eens verwijderd en opnieuw gekoppeld?
Daarnaast dien je wel de juiste apn in te stellen (live.vodafone.com bij je hotspot instellingen en evt controleren in tomtom. Kun je dit eens controleren?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic