CMAH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bloxx staan aan zonder dat ik ze heb aangezet

Ik zat toevallig vandaag mijn administratie te checken. Toen kwam ik erachter dat Vodafone de afgelopen 6 maanden ongeveer 22,50 per maand extra heeft gefactureerd (voor een 1 en een 3 GB databundel).

Ik heb deze blox nooit aangezet. Ik heb ook nooit een bevestiging ontvangen dat de blox zijn aangezet. Ik heb ook volgens de gebruiksoverzichten geen data verbruikt buiten mijn normale bundel (van 20GB). Bovendien zou ik gek zijn om deze 2 blox permanent aan te zetten, omdat ik voor €7 per maand mijn abonnement had kunnen ophogen naar Red Unlimited (onbeperkte data).

Bij de klantenservice kunnen ze niet zien wat er is gebeurd. Het enige dat ze aangeven is dat ik de blox zou hebben aangezet (wat ik dus niet heb gedaan).

Zijn er andere mensen die hiermee ervaring hebben? Ik vind het onterecht dat ik bijna 7 maanden (in totaal dus al €157.50) te veel heb betaald. 

Groetjes,

Claire

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12246Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3195Likes

Hoi @CMAH 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of andere mensen hier nu misschien wel of geen last van hebben gehad, dit is iets waar jij een probleem mee hebt en dat wil je oplossen. Nooit je telefoon uit handen gegeven aan iemand? Het aanzetten van een BloX gaat niet vanzelf en zou heel goed kunnen zijn dat je dit een keer per ongelijk hebt gedaan via My Vodafone? Dat is natuurlijk niet erg, maar wel vervelend. (Ik zeg dat omdat mijn ouders het ook wel eens heb gehad) 

Het vervelende is dat men bij Vodafone kan zien dat ze zijn aangezet en of daar gebruik van gemaakt is of niet, ze zijn aangemaakt. Je kan 2 dingen doen, hier wachten op een Vodafone medewerker en die vragen om er naar te kijken. Maar het beste wat je kan doen is een klacht indienen via deze webpagina van Vodafone. Dan komt het op de juiste afdeling en die gaan het dan voor je uitzoeken. Let op, dit heeft even tijd nodig, dus verwacht niet binnen 24 uur antwoord (kan 5 tot 10 werkdagen duren). En dan afwachten wat die met je kunnen bespreken en/of afspreken. 

Hoe dan ook, het blijft altijd heel vervelend en ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen. Heb je ze nu wel uitgezet? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12246Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3195Likes

Hoi @CMAH 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of andere mensen hier nu misschien wel of geen last van hebben gehad, dit is iets waar jij een probleem mee hebt en dat wil je oplossen. Nooit je telefoon uit handen gegeven aan iemand? Het aanzetten van een BloX gaat niet vanzelf en zou heel goed kunnen zijn dat je dit een keer per ongelijk hebt gedaan via My Vodafone? Dat is natuurlijk niet erg, maar wel vervelend. (Ik zeg dat omdat mijn ouders het ook wel eens heb gehad) 

Het vervelende is dat men bij Vodafone kan zien dat ze zijn aangezet en of daar gebruik van gemaakt is of niet, ze zijn aangemaakt. Je kan 2 dingen doen, hier wachten op een Vodafone medewerker en die vragen om er naar te kijken. Maar het beste wat je kan doen is een klacht indienen via deze webpagina van Vodafone. Dan komt het op de juiste afdeling en die gaan het dan voor je uitzoeken. Let op, dit heeft even tijd nodig, dus verwacht niet binnen 24 uur antwoord (kan 5 tot 10 werkdagen duren). En dan afwachten wat die met je kunnen bespreken en/of afspreken. 

Hoe dan ook, het blijft altijd heel vervelend en ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen. Heb je ze nu wel uitgezet? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @CMAH . Welkom hier. 

Wat een nare situatie zeg, dit :-(. ik kijk graag even samen met je na wat hier nu precies aan de hand is. Al moet ik wel ook zeggen, zoals @Energieboy aangeeft, waarschijnlijk kan je hier het beste een klacht over aanmaken, zodat dit kan worden onderzocht in een case. 
Maar goed, ik wil dus ook wel even voor je kijken of ik kan vinden wat hier precies gebeurd is. Wil je dit, vul dan even je profiel aan met je persoonlijke gegevens, zodat ik je gegevens erbij kan pakken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic