Voor wat ik even vluchtig zag op de
internetsite kun je deze blox niet tussentijds aanvragen of aanpassen. Deze geldt dus alleen tijdens aangaan van het contract... iets wat ik tenminste opmaak uit de
tarievenoverzicht behorende bij jou prijsplan.
Quote:
Extra 300 MB data Verhoog je data-tegoed van 200 MB naar 500 MB voor € 2,50 per maand (Alleen beschikbaar op het BSW 100 prijsplan). Deze blox kan niet tussentijds worden stop gezet en geldt gedurende de gehele looptijd van het abonnement€ 2,50 per maand Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.