Klaasa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox werkt niet

Op 27 maart heb ik de 1gb internet blox aangezet en kreeg een smsje dat de blox is toegevoegd. Echter kom ik er nu achter dat ik al een paar dagen per dag betaal ipv dat hij de blox gebruikt.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Dat schiet niet op Klaasa
Op dit moment is het niet mogelijk om dit te controleren via my Vodafone en in de systemen omdat er werkzaamheden zijn op dit moment in de systemen.

Ik wil je dan ook vragen om hierover contact op te nemen met de klantenservice morgen na 08:00 uur. De systemen zouden dan weer moeten werken! Vanuit hier kunnen wij helaas niet in de systemen. Dit heeft te maken met jouw privacy en omdat de vragen die gesteld worden op het forum, beantwoord worden door andere forumgebruikers.

Laat je weten of de klantenservice het heeft aangepast?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Helaas hebben we niets meer van je gehoord Klaasa. Ik heb het topic daarom dan ook gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic