wilkolfers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blox onbeperkt bellen naar vodafone nummers

Vorig jaar had ik naast mijn abonnement een fijne "onder ons groep" bij het verlengen kwam mijn onder ons groep plots te vervallen. Wegens de slechte service en constant doorverwezen te worden heb ik het opgegeven deze groep te herstellen. Sinds kort kun je een blox aanzetten die ervoor zorgt dat je onbeperkt naar vodafone nummers kan bellen dit is een mooi alternatief op mijn onder ons groep. En wat blijkt, ik heb het via my vodafone aangezet, wat gebeld naar familie met vodafone nummers en mijn verbruik via my vodafone  stijgt gestaag. Zou dit nog verrekend worden voordat ik mijn factuur krijg of blijft de service zo slecht?

Mijn klacht over de onder ons groep is inmiddels 3x doorgezet naar de klachtenafdeling en we zijn nu een half jaar verder dus ik hoop dat dit is goed geregeld word. Bestaat de klachtenafdeling eigenlijk wel? Nouja de blox voor onbeperkt naar vodafonenrs bellen kan uitkomst bieden maar ook dit werkt niet naar behoren... 
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Wil, welkom op het Vodafone forum. Ik vind het vervelend dat je deze eravaring hebt met Vodafone. Ik wil het graag voor je nakijken maar ik kan geen Vodafone gegevens vragen op het forum. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice of met de 24/7 Webcrew. Zij zijn te bereiken via Twitter of Facebook. Middels een privebericht kan er om gegegvens gevraagd worden. Mijn collega's kijken het graag voor je na.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic