dcolak

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox dubbel internet om kosten te voorkomen

Hoi, im zit 75 euro over mijn databundel heen. Voor 15 euro kun je een blox activeren waarbij je je limiet verdubbeld. Als ik deze blox nu activeer, worden de kosten dan minder of hangt dit los van de extra kosten buiten bundel?
Ik wil namelijk deze blox activeren zodat ik wel een flink bedrag minder hoef te betalen dan 75 euro.
Bij voorbaat dank, Dogu
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

De Voordeel-BloX "dubbel internet" ken ik niet. En die bestaat ook niet.
Wat in jouw geval het verstandigste is, is om een eenmalige Voordeel-BloX Extra Data 1 GB te aktiveren. Vandaag nog. Sms daarvoor: EENMALIG 1 GB AAN naar het nummer 4000

Deze extra data 1 GB BloX is dan geldig in de gehele maand Juli 2014. Dat wil zeggen tot en met 31 Juli 2014 om 23:59:59 uur.
Het extra data-tegoed wordt bij jouw maandelijkse data-tegoed opgeteld. En die som is het totaal aan data-tegoed dat je in de maand Juli 2014 mag verbruiken.
Dus als je maandelijkse data-tegoed 1 GigaByte is plus die eenmalige internet BloX van 1 GigaByte is 2 GigaByte aan data-tegoed. Is 2048 MegaByte. Pas daarna ga je over je data-tegoed heen.


Weblink voor meer informatie over de eenmalige internet data voordeel BloX:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/eenmalige-databundels.shtml

Volgens mij kost zo'n eenmalige voordeel-BloX van 1 GB een bedrag van €15,00
Bedankt voor het toekennen van een kudo aan dit antwoord ;-))

Succes !

Netwerker

dcolak
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, heb net geprobeert te smsen maar ik kom niet in aanmerking voor die blox, waarachijnlijk omdat ik geen vodafone red abbonement heb. Wel heb ik de my vodafone app op me telefoon staan en die kan me data met 500 verhogen (verdubbelen), maar ik ben nu al over mijn bundel heen. Kan ik kosten verminderen door die 500 aan te kopen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic