Hoi
Flipflip Natuurlijk is deze Community ook om ervaringen te delen maar je schreef je topic zo vragende en of je er wel zeker van kunt zijn of Vodafone zich dan aan hun woord zal houden, dat ik daarop een antwoord gaf dat je daar echt wel van op aan kunt. Aangezien het nog een maand duurt voor je het geld terug gestort krijgt, wat ik uit je bericht begrijp, kan het zijn dat deze topic dan alweer in het vergeet bankje (onderaan de lijst staat, zo moet je dat zien want er komen steeds meer berichten bij) is gekomen en dat zou jammer zijn. Dan is het dus extra jammer als je hier, voor mij zo overgekomen, twijfel berichtje ziet en vervolgens niets meer over terug krijgt te lezen. Dus een terugkoppeling is leuk voor alle lezers!
Net één dag op de Community en er nu al klaar mee, dat heb je snel gedaan. Dan weet je dus ook nog niet hoe het hier werkt en jammer dat je dan al een oordeel hebt over de Community. Hier zijn we namelijk als klanten onder elkaar en dus 1 grote familie (vrienden club of leuke mensen groep, geef het maar een naam), die elkaar helpen met vragen en als het nodig is proberen ook iets op te lossen. En ik ben er nu eenmaal eentje van die wat meer tijd erin steekt en mensen graag wil helpen met mijn ervaringen.
Veel mensen lezen je bericht, daarom zei ik: dan horen
we graag van je ......
Dus met WE bedoel ik de mensen die hier op de Community je bericht hebben gelezen en denken: Zou Vodafone het nu goed hebben gedaan of niet. Zou deze persoon nu wel of niet terecht gedacht hebben dat het misschien niet goed gaat. Maar ja, als je geen betrokkenheid wilt, ook goed hoor, dan vragen we er toch niet om.
En als je nu echt niet weet wie ik ben, kom dan aub niet aan dat ik bij Vodafone werk. Totale onzin en nutteloos om te schrijven, want het is niet zo. Prima als jij het wilt denken, je doet maar. Ik, zal maar met IK eindigen, wens je nog een hele fijne dag en alvast een goed weekend.