fenny

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox SMS verdubbelaar

Een paar jaar (!) geleden heb ik de Blox sms verdubbelaar aangezet bij mijn abbo. Deze wilde ik een tijd geleden uitzetten maar dit kon niet. Toen las ik hier op het forum dat dit alleen kan aan het einde van je abbo. NU heb ik afgelopen 2 juli een nieuw abbo afgesloten maar kon/kan de blox niet uitzetten terwijl ik dit wel heel graag wil want maakt er geen gebruik maar van!! Graag hoor ik hoe ik van deze blox afkom?? Anders ben ik genoodzaakt om binnen 8 dagen af te zien van mijn nieuwe abbo en over te stappen naar een andere provider!!

Hopende op een snelle reactie.

M.v.G.

Fenny Wijnhoven
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @fenny
Welkom op ons forum en bedankt voor je verlenging. Het klopt dat wij deze BloX een aantal jaren geleden aangeboden hebben. Op dit moment bieden wij hem niet meer aan. Bij de meeste actuele abonnementen valt hij ook niet aan te sluiten. Kijk even in je My vodafone account daar zie je welke BloX er op dit moment actief zijn op je nummer. Je kunt hem niet tussendoor opzeggen, wel natuurlijk bij een verlenging. Als dat door omstandigheden niet is gebeurd, neem dan even contact op met de klantenservice via het nummer 1201. De collega's helpen je graag verder. Je kunt ook 24/7 met hen chatten hierover.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic