Eiffeltoren

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox Online Only

Hoi,

Ik heb een prepaid sim kaart en ik heb de Blox Online Only aangezet. Ik ben in het buitenland op vakantie. Nu is mijn 1GB aan data op, echter kan ik deze Blox niet opnieuw aanzetten. Als ik STATUS sms, dan krijg ik ook door dat ik 0 MB over heb. Tevens kreeg ik direct erna een sms dat ik 0,31 eurocent heb verbruikt aan data. Mijn Online Only Blox is dus duidelijk op.

Waarom kan ik de Blox niet opnieuw aanzetten?

NB. Ik heb mijn mobiel al in vliegtuigmodus gehad en uit en aangezet. Tevens heb ik volgens de status nog 1 GB te besteden in Nederland in de Blox, maar ik ben niet in Nederland. Ik wil gewoon 10 euro extra betalen voor een nieuwe Online Only Blox.

Dank voor uw advies hoe dit op te lossen!

Jan
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Deze blox geldt 30 dagen. Je hoeft deze bundel niet uit te zetten. Deze BloX vervalt automatisch na 1 maand of als het tegoed verbruikt is. Je kunt de BloX dan gewoon opnieuw activeren.
Wanneer je de BloX binnen een maand opnieuw wilt aanzetten en dit lukt niet, dan is het nodig om je telefoon even op vliegtuigmodus te zetten. Dit is om het toestel en nieuwe aanmelding te laten maken.
Lukt het niet dan raad ik je aan om contact te zoeken met de klantenservice. Voor meer informatie over de blox kun je hier terecht: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/extra-opties/blox/online-only.shtml
Eiffeltoren
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is dit een serieus antwoord op mijn vraag? Als dit het antwoord is, waarom bestaat er dan een forum waar je vragen kunt stellen?

Zoals gezegd reeds in mijn eerste vraag aangegeven, in vliegtuigmodus zetten helpt niet. Meermaals geprobeerd, zelfs voor langere tijd. Ook mobiel al uit en aan gezet. Mijn tegoed is op, maar ik kan niet opnieuw Online Only blox aanzetten. Ik maak nu gedwongen gebruik van de Internetdag data blok van 100 MB voor 1 dag voor 1 euro.

In ieder geval, ik zal dus de klantenservice moeten bellen. Dank voor de hulp.
Eiffeltoren
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor het archief dan ook nog even onderstaande sms'jes van Vodafone. Ik begrijp er niks meer van, en de systemen van Vodafone duidelijk ook niet meer...

Gisteren 21:41u na sms Status:
Je tegoed is euro 24,69. Geldig tot 22-07-2017. Nooit zonder tegoed? Kijk op vodafone.nl/opwaarderen voor Overal Opwaarderen. Je hebt nog 0 MB over van je 1 GB YOU Online Only BloX. En nog 1024 MB van je extra data in NL. Deze zijn geldig tot en met 20-08-2016.

11.54u na sms Online Only Aan:
Je kunt de YOU Online Only BloX niet activeren, want hij staat al aan! Heb je een vraag? Kijk even in My Vodafone of bel ons op 1200 om een adviseur te spreken.

11:55u:
De kosten van je laatste transactie zijn 1.00 euro. Je tegoed is nu 23.69 euro.

11.55u:
Er is 1 euro afgeschreven voor gebruik van de Internet dagbundel. Je hebt 100 MB om tot 23.59 uur te gebruiken. Betalen per MB? Stuur INTERNETDAG UIT naar 4000 en je betaalt 10 cent p/MB. Kijk voor een voordelige YOU maandbundel op vodafone.nl/you

17:36u:
U heeft 80% van uw datalimiet bereikt. Wilt u geen datalimiet voor internet en e-mail in het buitenland? Sms "datalimiet uit" naar 5000

17:49u na sms Status:
Je tegoed is euro 23,69. Geldig tot 22-07-2017. Nooit zonder tegoed? Kijk op vodafone.nl/opwaarderen voor Overal Opwaarderen. Je hebt nog 94 MB over van je Internet dagbundel. Deze MB's zijn geldig tot 23:59 uur. Je hebt nog 0 MB over van je 1 GB YOU Online Only BloX. En nog 1024 MB van je extra data in NL. Deze zijn geldig tot en met 20-08-2016.

Kortom, ik krijg een sms dat 80% van mijn limiet is verbruikt, maar waar dat op is gebaseerd is niet te volgen. Mijn Online Only Blox is op, en mijn internetdagbundel staat op 6% (94 MB over van 100 MB).
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals ik hierboven al aangaf dien je betreft de tegoeden bij mijn collega's van de klantenservice te zijn. Vanuit hier kunnen wij namelijk niet in de systemen en kunnen we alleen advies geven.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Eiffeltoren , zoals Steven- al aangaf zul je inderdaad even contact moeten opnemen met de klantenservice voor dit probleem. Het forum is bedoeld voor- en door gebruikers, zodat we elkaar kunnen helpen. Het is dus niet mogelijk om hier vragen te beantwoorden waarbij systemen of persoonlijke gegevens nodig zijn. Zie ook de huisregels. Dit topic zal ik hierbij dan ook sluiten. Hopelijk heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice en ben je daar verder geholpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic