Klokwise

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox 1GB

Hallo, 23 augustus heb ik een toestel gekocht en daarbij een vodafone simkaart en een 1GB blox afgesloten.
 
Vorige week was ik door de 1GB heen, zonder daar een waarschuwings sms van ontvangen te hebben zoals beschreven staat, maar goed dat kan gebeuren. Ik wou gelijk een neiuwe blox in laten gaan, maar dat moest via jullie....ondertussen was er ook al een paar dagen dagtarief afgeschreven, maar goed kan allemaal gebeuren.
 
Afgelopen vrijdag (13-09) alsnog een nieuwe Blox 1GB in kunnen laten gaan, geld afgeschreven, prima..... Krijg ik op zondag (15-09) een sms dat ik op dagtarief zit en mijn tegoed bijna op is......!?!??!
 
Dat zou dus betekenen dat ik in een kleine 3 dagen ruim meer dan 1GB verbuikt zou hebben, vind ik erg veel voor een potje wordfeud..;) Dus ik keek even in mijn telefoon en daar zie ik staan dat er vanaf 8 sept tot en met 15 sept 389 MB verbruikt zou zijn. Dus daar zit zelfs nog tijd bij van mijn eerste Blox.
 
Kortom, ergens klopt iets niet.
 
Overigens sta ik nu weer op dagtarief terwijl ik weer een blox wil laten ingaan, maar dat kan niet omdat er staat dat de blox al aanstaat, terwijl die op is......
 
Beetje vreemd allemaal.
 
Heb gister ook met jullie getwitterd en het enige dat ik te horen krijg is; je 1gb is verbruikt. Maar dat vind ik iets te makkelijk aangezien mijn telefoon heel iets anders zegt en ik ook helemaal geen filmpjes of wat dan ook bekijk, juist om mijn gebruik in de gaten te houden.
 
Ik was in het begin erg enthousiast over die Blox, voor 14,95 1GB of een maand. Maar ondertussen heb ik al 3 x 20 euro opgewaardeerd terwijl ik amper gebeld heb.....
 
Ben erg benieuwd naar jullie reactie.
 
Vriendelijke groet,
 
René.
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Klokwise,

Welkom op het Forum! Het is vervelend dat je BloX leeg is gegaan en dat je niet weet hoe dit komt. Ik kan me voorstellen dat je enthousiasme is verminderd daardoor. Het is echter wel zo dat je probleem te persoonlijk is voor het Forum. Ik kan hier namelijk geen gegevens van je inzien. Je schrijft dat je al contact via Twitter hebt gehad. Ik ga ervan uit dat mijn collega's goed in het systeem hebben gekeken dat je 1GB verbruikt is. Wat voor tool gebruik je op je telefoon om je data te meten? Natuurlijk kun je, als je het oneens bent of de berekeningen niet duidelijk zijn, nogmaals contact zoeken via Twitter. Verwijs dan even door naar dit topic, zodat gelijk duidelijk is wat het probleem is:).


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic