ikbentheo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blokkering (wegens geen betaling) Vodafone opheffen

Beste Vodafone stoppers!

Ik heb bijna 2 jaar een abonnement bij jullie en ben erg tevreden over de service e.d. Helaas heb ik de laatste 2 maanden mijn maandelijkse kosten niet kunnen betalen. Ik had geen geld meer (omdat ik geen baan meer had). Ik heb inmiddels een baan en een vast inkomen. Ik zit op dit moment in Italië maar ik zou graag mijn schuld willen aflossen bij Vodafone. Is dit mogelijk? En wordt de blokkering vervolgens opgeheven? Ik heb voor de betaling wel SMS nodig omdat ik ING bankieren gebruik (deze sturen tan codes per SMS). Zou dat mogelijk kunnen zijn.

Nogmaals excuses voor het niet betalen van mijn openstaande rekeningen.

Groetjes vanuit het zonnige italie,
Theo
2 Reacties 2
ikbentheo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh het is trouwens Vodafone Toppers i.p.v. Vodafone Stoppers. Weet niet hoe ik dat moet aanpassen.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

1. Via Opties, rechtsboven in je posting, kun je je bericht aanpassen. Bijvoorbeeld in "Hallo Forum-leden,"

2. Als het goed is, kun je openstaande facturen via MyVodafone via een iDEAL-betaling voldoen. Log daarvoor op de gebruikelijke manier in op de MyVodafone website. En kies voor de optie: Mijn Rekeningen inzien

3. Je kunt de openstaande factuur ook betalen via een eigen overboeking. Het IBAN-rekeningnummer van Vodafone is: NL08DEUT0265121809
Op naam van: Vodafone-Libertel b.v.
Vestigingsplaats: Maastricht

Met vermelding van je klantnummer plus je factuurnummer.

4. Indien je geen TAN-codes kunt ontvangen op je smartphone. Leen dan even van een bekende zijn smartphone en nummer. En geef dit nul-zes-nummer via MijnING door om TAN-codes te ontvangen. Maar volgens mij is het wel mogelijk om sms-berichten te ontvangen, indien je door Vodafone bent geblokkeerd. Test dit eerst even.

Het duurt ongeveer vijf werkdagen voordat Vodafone jouw eigen overboekingen heeft verwerkt. En jou weer zal aansluiten op het Vodafone Netwerk.

Bedankt voor het toekennen van kudo's voor dit antwoord, door op het duimpje-button onderaan dit bericht te klikken.

Succes !

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic