Charlotte H.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blokkeren telefoonnummer - nog zichtbaar in oproepenlijst

Ik heb een contact geblokkeerd. Waarom zie ik nog wel in mijn oproep lijst dat diegene mij heeft gebeld? Ik zou dit liever niet meer willen zien.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Charlotte H. 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik neem aan de oproepen lijst van je telefoon zelf? Die kan je toch ook missen? Tenminste, bij een iPhone wel. Kan je op het nummer misschien op een i klikken of op 3 puntjes en dan met iets van verwijderen? Die mogelijkheid is er gewoon hoor, even via Google zoeken en dan moet het lukken. Staat namelijk geen toestel info bij je verhaal, dus dat is dan lastig mee kijken. 

Maar je kan het zelf ook even opzoeken via Google. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Charlotte H. 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik neem aan de oproepen lijst van je telefoon zelf? Die kan je toch ook missen? Tenminste, bij een iPhone wel. Kan je op het nummer misschien op een i klikken of op 3 puntjes en dan met iets van verwijderen? Die mogelijkheid is er gewoon hoor, even via Google zoeken en dan moet het lukken. Staat namelijk geen toestel info bij je verhaal, dus dat is dan lastig mee kijken. 

Maar je kan het zelf ook even opzoeken via Google. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3032Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hoi @Charlotte H. 
Een warm welkom op de Vodafone Community.

Het kan kloppen dat je een geblokkeerd nummer nog wel ziet staan in jouw oproepenlijst. Ik heb dit zelf ook als ik een nummer heb geblokkeerd op mijn iPhone. Zoals @Energieboy al aangeeft kun je dit nummer zelf verwijderen in de lijst van oproepen. Bij mijn iPhone kan ik dit doen door in de lijst van oproepen even naar links te vegen en vervolgens op '’verwijderen'’ te klikken. Dit verdwijnt dus niet automatisch als je een nummer hebt geblokkeerd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic